Smailo depăşeşte pronosticul la vânzări

Cluj Napoca - 26 august 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Smailo, primul brand GPS auto românesc, creat de Branzas pentru Arobs Transilvania, înregistrează un succes remarcabil: în numai 4 luni de la lansare s-au vândut circa 4000 de terminale.

Smailo depăşeşte pronosticul la vânzări

În urma creării şi lansării brandului Smailo, compania Arobs Software Transilvania comercializează gps-uri auto sub acest brand, înregistrând o creştere a cifrei de afaceri cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Valoarea vânzărilor Smailo a atras 1 milion de euro în 4 luni de la lansare.

Noul brand gps auto al AROBS Transilvania a fost creat de Branzas pentru a fi un produs perfect adaptat pieţei româneşti. Branzas a creat o puternică strategie de brand, pornind de la trei clase de avantaje care să-i asigure succesul în zona de poziţionare “produs democratic”: raport foarte bun performanţe şi calitate, design şi preţ accesibil; suport tehnic şi de update asigurat de AROBS; packaging diferenţiator. Prin conceptul de brand ales, “Partenerul confortabil, relaxat şi vesel”, i s-a conferit noului brand Smailo personalitatea plăcută, veselă şi tonică, foarte atrăgătoare pentru posesorii de maşini din clasa de mijloc din România.

„Primit cu reală încredere de către conducătorii auto, Smailo ne-a asigurat vânzări de circa 1 milion de euro în 4 luni. Am vândut mai bine de 4000 de aparate, ceea ce depăşeşte cu mult cifrele estimate iniţial. Succesul lui Smailo are la bază aplicarea unei strategii eficiente şi coerente de brand şi produs, creată de Branzas pentru gps-ul nostru. Eforturile de brand şi cele de vânzări s-au împletit perfect în reuşita comercială a lui Smailo”, dl. Voicu Oprean, director general AROBS.

“Crearea brandului Smailo, primul brand GPS auto destinat pieţei româneşti, a fost o provocare deosebită. De la construirea unei strategii de brand eficiente, la stabilirea poziţionării şi crearea conceptului de brand, la procesul de naming şi de construire a identităţii moderne şi plăcute, reliefată în packagingul de produs şi literatura de brand şi până la crearea Brand Book-ului Smailo, ne-am implicat cu plăcere în întregul proiect. Suntem mândri şi ne bucurăm de succesul de piaţă al acestui brand, repurtat în aşa de scurt timp”, dl. Bogdan Brânzaş, Creative Director şi CEO al Branzas.

Despre Branzas

Branzas, înfiinţată în 1994 la Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design înfiinţată în România cu o vastă experienţă în analiza, crearea şi implementarea brand corporate şi consumer, având la activ un portofoliu extins în packaging şi FMCG. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii agenţiei se numară Ave Impex, Autonet, Coffeeright, Connex, Continental Hotels, Elis, Gregory’s, IBM, Lactate Harghita, Lafarge, Microsoft, MOL, Motoboom, ProMotor, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, The One, Tower, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.
Branzas este partener Interbrand.



Bogdan Branzas
CEO & Creative Director

Branzas Design Srl
Str. Cometei, Nr. 5, Et. 2
Cluj-Napoca
tel. 0264/419129
fax. 0264/414826
bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/smailo-depaseste-pronosticul-la-vanzari