Cine se teme de 2009 ?

BUCURESTI - 20 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Plasarea banilor pare sa fie sub zodia bancilor, dar entuziasmul dobanzilor mari la depozite ar putea disparea curand. În acelasi timp, bursa cade, piata imobiliara la fel, totul sub spectrul pierderii locurilor de munca. Si atunci, unde investim in 2009? In numarul din aceasta saptamana, BusinessWeek Romania va prezinta optiunile pentru acest an dificil.

Cine se teme de 2009 ?

Obligati sa “strangem cureaua”, cu veniturile roase de inflatie si ratele umflate de cursul valutar, ce am putea face ca macar banii economisiti sa aiba o soarta mai buna in 2009? “Acum e momentul sa tinem banii in banci”, spune Monica Ionescu, sefa departamentului Private Banking de la UniCredit Tiriac. Dar analistii avertizeaza ca actualele dobanzi bancare nu sunt sustenabile pe termen lung. Asa ca sunt recomandate ca alternativa titlurile de stat si obligatiunile, ale caror dobanzi au devenit extrem de atractive.

Ce alte variante de investitii avem? In vremuri de criza, aurul a fost si va ramane intotdeauna o marfa de valoare. Pentru iubitorii de risc, pariurile valutare pot aduce profituri importante (daca au succes) in perioadele de volatilitate sporita. Cat despre bursa, brokerii sunt optimisti, dar dezastrul de anul trecut de la BVB face mult mai atractive fondurile monetare si de obligatiuni.

In acelasi numar BusinessWeek Romania: ”Oil Terminal se afla in fata unor decizii radicale”; “Antreprenorii romani din domeniul biocombustibiluluir sunt verzi de suparare”; 'Cele mai influente zece companii ale lumii.'

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat în 1995 care editeaza săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz si BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume.
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul de evenimente B2B: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.



Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, Brand Manager, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau bianca.manescu@bmg.ro
bianca.manescu@bmg.ro