Revista Biz initiaza campania “Sustine printul!Fa-ti abonament!”

BUCURESTI - 1 iunie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Biz demareaza o campanie nationala de sustinere a printului prin promovarea ideii de abonare la publicatiile de presa favorite. Campania se va desfasura pe mai multe medii, inclusiv print, radio si online.

Revista Biz initiaza campania “Sustine printul!Fa-ti abonament!”

Desfasurata sub sloganul “Sustine printul! Fa-ti abonament la publicatia favorita”, initiativa isi doreste sa scoata in evidenta caracteristicile unice ale publicatiilor din print, sa repuna in discutie perceptiile gresite despre relevanta si longevitatea acestui mediu si sa sublinieze rolul cultural al revistelor.

Campania demareaza cu un manifest in 10 puncte publicat pe site-ul revistei www.gandestebiz.ro, prin care cititorii de presa sunt incurajati sa sustina publicatia favorita prin abonament. Dintre cele 10 puncte ale manifestului, citam: “Fotografie unica. Doar hartia poate reda cu adevarat puterea unei imagini fotografice de calitate.”, “Senzatia de relaxare si relatia speciala dintre degete, minte si paginile glossy ce se formeaza cand rasfoiesti pe canapea o revista intr-o duminica ploioasa.” sau “Abonarea este eco-friendly. Prin abonament se contribuie la reducerea deseurilor prin tiparirea unui numar controlat de exemplare si diminuarea retururilor.”

Campania, care se adreseaza advertiserilor, liderilor de opinie si publicului cititor, nu este o incercare a printului de a rivaliza cu mediul online, ci de a demonstra ca cele doua medii se completeaza reciproc si ca fiecare contribuie in felul ei unic imbogatind experienta de informare a cititorilor de presa.

Campania va avea si o componenta de social media, prin crearea paginii de Facebook SustinePrintul unde toti iubitorii presei scrise sunt incurajati sa se inscrie si sa comenteze.



Despre Business Media Group

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing, creatie, media, PR, productie si BTL.

In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor evenimente ca : Zilele Biz, Biz Forum, GreenBiz Forum, RoTaxLaw, PowerCamp, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz si proiecte online: Strategic, Bizcity si BizCampus.

Pentru detalii, va rugam contactati Gabriela Matei
telefon: 0371.32.32.32.
gabriela.matei@revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/revista-biz-initiaza-campania-sustine-printulfa-ti-abonament