Ultimele zile pentru inscrieri la evenimentul Strategic Branding

BUCURESTI - 23 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Evenimentul organizat de revista Campaign in incinta hotelului Crowne Plaza isi va deschide sesiunile de conferinte si workshopuri in data de 25 septembrie. Pana la aceasta data, persoanele interesate se mai pot inregistra la eveniment, urmand ca in ziua de desfasurare 7 invitati internationali sa impartaseasca participantilor din experienta acumulata in branding. Programul este structurat in 2 conferinte si 4 workshopuri si include 3 studii de piata care pot fi folosite ca instrumente de marketing de catre toate brandurile care desfasoara campanii targetate pe aceste segmente: Species/Barbatul tanar – manual de utilizare, LeoShe si High Impact Brands. Ultimele doua vor fi lansate la Strategic Branding.

Ultimele zile pentru inscrieri la evenimentul Strategic Branding

PREMIERA
Strategic Branding este forumul despre strategie, creatie si design in branding. Tematica evenimentului concentreaza nu numai teme de branding, ci duce puterea pe care o au brandurile si consumatori asupra actiunilor de marketing la un alt nivel. Premiera evenimentului este adusa de agentia de branding Brandinstinct. Reprezentantul acesteia, Uri Baruchin – Senior Strategist, va aduce in Romania conceptul de marketing narativ: ultima noutate in marketingul mondial. In cadrul evenimentului va oferi informatii noi profesionistilor in marketing despre propriul brand prin identificarea modelelor narative din marketing. Lista invitatilor internationali este completata de Douglas Kaufman – Head of Strategy Cocoon Brand Advice & Design Solutions, Beata Biernacka - Research Manager Discovery Networks Central Europe, Claire O’Connor - Director EMEA Research Discovery Networks Europe, Middle East & Africa, Simon Rowland – Head of Strategy&Architecture, UffindellWest, Fabian Sax – Creative Director, 101 Worldwide si Martin Cserba – Co-founder&COO 101 Worlwide.

INSTRUMENTE DE MARKETING
Species/Barbatul tanar – Manual de utilizare este un studiu realizat de Discovery Networks si ofera informatii relevante celor care au in portofoliu branduri avand ca public tinta segmental masculin tanar. Studiul descrie in amanunt cum percep barbatii brandurile din anumite segmente, care sunt noile mindset-uri si ce diferente apar la nivelul fiecarei tari. Studiul va fi sustinut in cadrul celei de-a doua conferinte de Claire O’Connor - Director EMEA Research Discovery Networks Europe, Middle East & Africa si Beata Biernacka - Research Manager Discovery Networks Central Europe.

Al doilea studiu care apartine platformei LeoShe va fi lansat in cadrul evenimentului Strategic Branding de catre Leo Burnett in workshopul „Reinvent, refresh, revitalize your brand”. Anul acesta tema se refera la cliseele in comunicarea adresata femeilor. Utilizand o metodologie neconventionala, cercetarea va identifica cele mai des intalnite astfel de clisee si felul in care se raporteaza femeile la prezenta lor in comunicare.

High Impact Brands - studiul care dezvaluie marcile cu cel mai mare impact in randul publicului roman a ajuns la editia a 6-a. Este realizat de Synovate in exclusivitate pentru revista Biz. In fiecare an, metodologia se imbogateste cu o noua dimensiune in cercetare. Anul trecut a fost alcatuirea topurilor celor mai iubite si celor mai respectate branduri de catre romani.
Alte detalii despre eveniment pe www.strategic.ro.

Despre Business Media Group

***
Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest eveniment, programare interviuri speakeri sau informatii despre revista Campaign, va rugam contactati Business Media Group. Persoana de contact: Irina Mateescu, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: irina.mateescu@bmg.ro .
***
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.

Irina Mateescu
Marketing Coordinator BMG

irina.mateescu@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/ultimele-zile-pentru-inscrieri-la-evenimentul-strategic-branding