Cabinet individual de psihologie clinica si psihoterapie Iuliana Fulas

Descrierea companiei Cabinet individual de psihologie clinica si psihoterapie Iuliana Fulas

IULIANA FŰLAS, psihoterapeut integrativ, psihopedagog, pictor, psiholog clinician cu drept de libera practica, inscris in Registrul Unic al Psihologilor din Romania. Membru al Colegiului Psihologilor din Romania. Cabinetul de psihologie clinica si psihoterapie integrativa este autorizat si acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie. Toate serviciile se realizeaza cu respectarea prevederilor Codului etic si deontologic al profesiei de psiholog.

Cabinetul Individual de Psihologie Clinica si Psihoterapie Iuliana Fűlas iti ofera: - Psihodiagnostic si evaluare clinica - Examen clinic pentru comisia de evaluare a persoanelor cu handicap - Psihoterapie Individuala. - Psihoterapie pentru Familie: Cuplu si copii. - PsihoSexologie - Psihoterapie pentru Adolescenti si Copii - Consiliere Psiho-Spirituala. - Psihosomatica - Tehnica Eliberarii Emotionale ( EFT ) - Tehnici Relaxare profunda si Optimizare - Sugestie. Hipnoza Clinica - Terapie de grup. Grupuri: Dependente, Adolescenti, Adulti. - Program Personalizat pentru Slabit prin Psihoterapie si Hipnoza - Exercitii si tehnici de Programare Neuro Lingvistica. - Dezvoltare Personala si Spirituala - Psihoterapie pentru bolnavii incurabili aflati in faza terminala - Interventie si Asistenta Psihologica in situatii de criza - Tehnici Cognitiv-Comportamentale - Terapia centrata pe Solutie si Obiective - Evaluari Psihologice. - Consiliere Psihologica, Psihoterapie la Telefon sau Online - Ateliere de pictura, modelaj, colaj Iuliana Fűlas, Psiholog Clinician, Psihoterapeut Integrativ. Psihopedagog. Constanta. Contact: 0723.081070. Constanta.

Comunicate Cabinet individual de psihologie clinica si psihoterapie Iuliana Fulas (Cabinet individual de psihologie clinica si psihoterapie Iuliana Fulas):

Vezi toate comunicatele companiei Cabinet individual de psihologie clinica si psihoterapie Iuliana Fulas.