Succesul in crearea unui magazin online, elemente esentiale

BUCURESTI - 11 septembrie 2015

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

Doar anumite magazine online reusesc sa vanda. Succesul nu tine de noroc ci de implementarea unei metodologii specifice.

Succesul unui magazin online este asigurat inca din faza de proiect. Modul cum este “gandit” site-ul poate face diferenta intre succesul si esecul acestuia. Ce inseamna succesul unui magazin online? In ce consta acesta? In numarul de comenzi sau in cererile de oferta telefonice venite prin intermediul paginilor web. Chiar daca traficul creste de la luna la luna, ofertele sunt atractive, exista riscul ca utilizatorul sa paraseasca site-ul fara sa comande. Astfel, inca de la inceputul creionarii ideii de creare magazin online, trebuie sa tineti cont de anumite aspecte.

Brand-ul tau este foarte important. Logo-ul si sloganul afacerii tale trebuie sa reflecte domeniul de activitate si valorile companiei.

El trebuie sa fie vizibil, pozitionat pe pe toate paginile siteului, ajutand astfel la “fixarea” acestuia in mintea consumatorului final. Spre exemplu, logo-ul unui restaurant de mancare libaneza difera esential de cel al unui magazin online cu uleiuri de masina, reusind sa exprime rapid diferenta dintre cele doua business-uri.

Structura site-ului, arhitectura de conversie, trebuie sa urmeze un fir logic, astfel incat vizitatorul sa ajunga cu usurinta la informatiile pe care le cauta. Navigarea dificila, informatii inutile, prezentarea produselor sau a serviciilor intr-un mod greoi, sunt elemente ce trebuie inlaturate. Claritatea navigarii, rapiditatea accesului la informatii si concizia acestora sunt cheia unui site de succes. Ideal este ca in cateva clicuri (2/3) vizitatorul sa ajunga la formularul de comanda, la plasarea comenzii sau la cererea unei oferte.

Continutul textual al site-ului trebuie sa fie cat mai clar si la obiect. In cazul in care ai descrieri foarte mari la produse desparta-le in paragrafe si, eventual, alternezi cu imagini sugestive. Imaginile, un alt element forte al unui site, trebuie sa atraga foarte mult si sa fie sugestive. Intr-un magazin online, imaginile fac mai mult decat cuvintele, insa si la un site de prezentare pot fi folosite fotografii. Galeriile foto in care sunt prezentate produsele, lucrarile executate, serviciile pot fi “carligul” catre un potential client. 

Culorile folosite pe site sunt si ele importante. In general nu trebuie sa utilizezi culori aprinse care sa deranjeze si nici foarte multe la numar. Eventual, 2-3 culori care sa fie placute ochiului sunt suficiente.

Un alt aspect de care trebuie sa tii cont este fontul pe care il utilizezi si care trebuie sa fie compatibil cu toate browserele. Testeaza-l pe cele mai utilizate browsere pentru a te asigura ca nu ai probleme la vizualizarea site-ului.

In prezent, internetul este disponibil pe toate device-urile, astfel site-ul trebuie sa se afiseze corespunzator pe toate dispozitivele telefon, tableta, desktop, laptop. Astfel, site-ul trebuie realizat in noile tehnologii HTML 5, PHP, Javascript sau un CMS personalizat si sa fie realizat responsive. Pentru cateva exemple de web design magazine realizate resposive poti accesa pagina noastra de proiecte

Pe langa toate aceste aspecte, la fel de important este si butonul de “call to action” care trebuie sa trimita vizitatorul catre link-ul care ajuta in atingerea obiectivului propus.

Acceptati sfaturile privind crearea unui magazin online venite de la web designeri cu experienta in conversie si promovati-va afacerea dumneavoastra in mediul online.

 

Cu o experienta de peste 10 ani in mediul online, cu peste 500 de proiecte dezvoltate cu succes pe plan national si international, Concept24 Online, companie de web design si dezvoltare web, vine in sprijinul dumneavoastra pentru a va ajuta in prezentarea cu succes a afacerii dumneavoastra in mediul online.

Pentru detalii suplimentare, ne puteti contacta online pe www.concept24.ro, telefonic la +4 0728 326 529 sau pe email office@concept24.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/concept243/succesul-in-crearea-unui-magazin-online-elemente-esentiale