DEICHMANN România este în continuare pe un trend ascendent cu o creștere importantă a cifrei de afaceri de aproape nouă procente.

BUCURESTI - 21 mai 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

București, 21.05.2018. DEICHMANN România a încheiat exercițiul financiar 2017 cu un mare succes. Cifra de afaceri a crescut cu aproape nouă procente la 414,4 milioane Lei (2016: 380,5 milioane Lei), astfel compania rămâne în continuare numărul 1 în comerțul de încălțăminte cu amănuntul din România. Anul trecut liderul de piață a vândut aproape 3,4 milioane perechi de pantofi (2016: 3,2 milioane perechi). „Suntem foarte mulțumiți de rezultat”, spune Daniel Popa, directorul general DEICHMANN România. „După unsprezece ani în România ne focusăm în continuare pe creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri.“

Deichmann Romania

Deichmann Romania

Strategia companiei include adresarea către toate grupele de vârstă și toate buzunarele. „Oferim o mare varietate de încălțaminte la modă, de bună calitate, la prețuri convenabile”, spune Popa. „Suntem convinși că acționam sub un concept corect: Am reușit să convingem clienții din România cu oferta și serviciile noastre, astfel că de cinci ani suntem lider de piață. Ne bucurăm foarte mult de acest succes.”

DEICHMANN România a deschis primele magazine în 2007 și de atunci și-a extins în continuare rețeaua de magazine. Compania este prezentă în 90 de locații, cu 8 magazine mai mult decât în 2016. Numărul angajaților din sediul central și din magazine a crescut, ajungând la 652 (2016: 629). Pentru anul curent 2018 sunt planificate alte nouă magazine noi.

DEICHMANN pune accent pe Multichannel: Cumpărături plăcute la orice oră

Compania este bine echipată pentru viitor și datorită magazinului său online, care a fost lansat în Septembrie 2016. Pe www.deichmann.com clienții pot alege la orice oră modele din întreaga colecție. „Particularitatea în comparație cu magazinele pur online este faptul că noi urmărim o abordare Omnichannel. Clientul poate alege între oferta staționară și cea online și peste tot găsește aceleași prețuri”, spune Daniel Popa. Clientul poate verifica și vedea articolul într-unul din cele 90 de magazine și apoi comanda online. Sau, se poate orienta în magazinul online în orice moment și poate cumpăra într-un magazin, respectiv verifica online dacă pantofii sunt pe stoc într-un anumit magazin. „Pentru noi acest lucru înseamnă o extindere a serviciilor noastre pentru clienții noștri”, spune Popa. O altă ofertă este serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home“, care a fost lansat în Mai 2017. Clienții pot astfel comanda într-un magazin un model care nu există în mărimea dorită în acel magazin și îl pot solicita cu livrare gratuită acasă.

Cifra de afaceri a grupului DEICHMANN a crescut în 2017 cu 5,9% la 5,8 miliarde Euro

DEICHMANN România este o filială a companiei DEICHMANN SE. Aceasta este lider de piață în comerțul german și european de încălțăminte. În anul 2017 grupul DEICHMANN a vândut în toată lumea 176,6 milioane de perechi de pantofi în filialele sale și prin magazinele sale online - cu peste trei milioane de perechi mai mult decât în anul anterior. În cele 25 de țări europene și în SUA grupul a obținut în exercițiul financiar terminat o cifră de afaceri brută de 5,8 miliarde Euro (net 5 miliarde Euro) - cea mai mare din istoria de peste 100 de ani a firmei. Creșterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul cursului valutar, este de 5,9%. În magazinele cu vechime mai mare de un an creșterea a fost de 2,8%.

Cel mai mare comerciant de încălțăminte din Europa a desfășurat operațiuni la sfârșitul anului 2017 într-un total de 3.989 magazine, precum și în 36 magazine online și are 39.564 angajați. Pentru anul curent DEICHMANN plănuiește investiții la nivel record: 245 milioane Euro sunt investite în infrastructura internațională și digitalizare. Din aceștia 102 milioane Euro numai în Germania.

60% din cifra de afaceri este obținută între timp de grupul DEICHMANN în afara Germaniei. În anul 2017 compania a deschis primele magazine în Franța și Belgia.

În anul curent compania va crește în continuare densitatea rețelei sale de magazine pe plan internațional, în prim plan fiind creșterea calitativă. În total grupul DEICHMANN plănuiește să deschidă 208 filiale noi pe plan mondial. În plus, aproximativ 270 magazine vor fi modernizate, mai multe decât oricând.

Taguri: deichmann