La VOLKSBANK LEASING nu există întrebări fără răspuns!

BUCURESTI - 10 martie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Datorită noului Call Center implementat de către specialiștii casei de soluţii CRESCENDO, la VB LEASING a crescut volumul de comunicare cu clienţii cu aproximativ 35%

BUCUREȘTI, România – 10 Martie 2009 – Casa de soluţii CRESCENDO anunţă că, VOLKSBANK LEASING, companie specializată în servicii financiare, aflată în topul companiilor de profil din România, a ales in 2008 soluţia de comunicaţii integrate Cisco Unified Contact Center Express în varianta ENHANCED, pentru a putea răspunde cât mai eficient solicitărilor diverse ale clienţilor săi. Soluţia a fost particularizată, concepută şi implementată de CRESCENDO, casa de soluţii IT&C – Cisco Silver Partner.

Maturizarea pieţei de leasing din România si evoluţia economică actuală determină ca succesul să rezide în calitatea serviciilor şi a relatiei cu clienţii. VB LEASING a cunoscut o creștere rapidă, în 2008, cu aproximativ 20% faţă de anul precedent. Pe fondul acestei dezvoltări a crescut numărul de clienti si de contracte, şi evident nevoia de comunicare, moment în care s-a simţit relativ repede nevoia unui Call Center profesional, a unui sistem mult mai performant de prioritizare şi alocare a apelurilor cu rapoarte care să furnizeze rezultate cu dimensiunea reală a solicitǎrilor clienţilor.
Decizia de a investi în calitatea serviciilor orientate către cel mai important pilon al companiei, clienţii, s-a dovedit a fi una corectǎ. Noul Call Center a sporit cu mult randamentul angajaţilor, a ridicat nivelul de eficienţǎ pentru întreaga companie și a oferit clienţilor în primul rând servicii a căror calitate se află peste nivelul pieţei. Comunicarea între VB Leasing si clienţii săi a crescut cu 35% faţǎ de perioada anterioarǎ. Nivelul de satisfacţie a acestora s-a regǎsit ulterior în primul rând în rezultatele financiare de sfârșit de an, VB Leasing înregistrând un profit aproape triplu faţă de 2007.

“Am ales CRESCENDO datorită experienţei şi referinţelor sale excelente în implementarea de soluţii de Call Center. Alegerea s-a dovedit inspirată deoarece soluţia a rǎspuns exact cerinţelor și asteptărilor noastre, și a fost implementată in timpul planificat iniţial” precizează Paula Buse, Project Manger la VB LEASING.

Prin intermediul soluţiei furnizate de CRESCENDO, distribuirea apelurilor pe operatori este optimizată, iar clienţii VOLKSBANK LEASING, companie a cărei ofertǎ de servicii de leasing este orientată cǎtre game diverse de obiecte, pot să sune acum la orice oră pentru a afla pe loc detaliile dorite.

“Pe lângă gestionarea şi rutarea inteligentă şi uşor adaptabilă a apelurilor, această soluţie aduce un avantaj major prin componenta de IVR (Interactive Voice Response), un sistem complex care poate servi clientul în orice moment, înainte de a ajunge la operator, chiar şi în afara orelor de program.” a explicat Dan Agache, Senior Consultant Crescendo.

Informaţiile pre-înregistrate îl îndrumă automat pe client, îi oferă răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de vânzări, înmatriculări, împuterniciri, oricând, inclusiv noaptea, la orice oră.

“Cred că beneficiul cel mai important al noului nostru Call Center este comunicarea mai ușoara si facilitarea interacţiunii cu clienţii noștri. Acum avem o rată mult mai mică de apeluri pierdute, sub 10% şi putem să-i apelăm ulterior pe acei clienţi. Şi o facem!” a declarat Cristina Ştefănescu, Client Service Manager, VB LEASING.

Datorită implementǎrii noului Call Center a crescut volumul de comunicare cu clienţii și în mod automat și nivelul de mulţumire a acestora. Totodată managementul beneficiază acum de un set de rapoarte ce rǎspund diferitelor cerinţe de business și sprijină organizarea cât mai eficientă a noului Call Center și a întregii activităti a companiei.

“Iar, ca beneficiu final pentru clienţi, Call Center-ul aduce promptitudinea şi viteza noastră de reacţie, la nivelul solicitat de clienţi. Considerăm acest Call Center ca fiind un proiect de mare succes, care ne-a depăşit aşteptările” a declarat Claudiu Ganea, Call Center Manager la VB LEASING.

Despre Crescendo

CRESCENDO, Casa de soluţii IT&C, furnizează aplicaţii, soluţii de infrastructură şi servicii de integrare personalizate prin care organizaţiile obţin maximum de câştig din informaţiile de afaceri. Clienţii Casei de soluţii CRESCENDO economisesc efort şi resurse, pentru că găsesc sub acelaşi acoperiş punctul unic de contact pentru implementarea de noi soluţii IT&C şi pentru integrarea lor cu cele existente. Prin parteneriatele cu lideri mondiali din industria IT&C, clienţii Casei de soluţii CRESCENDO beneficiază de soluţii moderne, validate la nivel internaţional.
Casa de soluţii CRESCENDO a reuşit în ultimii ani să obţină creşteri ale principaliilor indicatori financiari, peste valorile medii ale pieţei, în primul rând datorită creşterii ponderii serviciilor cu valoare adăugată în total activitate.
Cifra de afaceri pentru 2008 a depăşit estimările de 50 mil. RON, peste 10% din această sumă reprezentând venituri obţinute din licenţierea produselor Microsoft precum şi din serviciile aferente.

CRESCENDO INTERNATIONAL
Strada Fecioarei nr.13, sector 2, Bucureşti, România
Tel.: 021-211 18 58; 021-211 18 60
Fax.: 021-201 70 60
E-mail: crescendo@crescendo.ro

karina.semeniuc@crescendo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/crescendo/la-volksbank-leasing-nu-exista-intrebari-fara-raspuns