A doua editie a competitiei Romanian CSR Awards si-a desemnat castigatorii
BUCURESTI - 3 aprilie 2014
Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet, CSR
• Au fost acordate 45 de premii si mentiuni speciale companiilor care au derulat proiecte de Responsabilitate Sociala în 2013
• Competitia a aliniat la start peste 100 de proiecte de Responsabilitate Sociala Corporativa implementate pe parcursul anului trecut si peste 60 de companii participante
• Diana Klusch - Corporate Affairs Director Ursus Breweries, Andi Moisescu, bloggerul Cristian China-Birta si Campania Stirilor TVR- "Ajuta Romania" au fost castigatorii premiilor speciale acordate de echipa CSRmedia.ro
Castigatori Competitia Romanian CSR Awards 2014
Lacramioara Botezatu, Project Manager al Romanian CSR Awards.
A doua editie a competitiei Romanian CSR Awards si-a desemnat castigatorii in cadrul unei gale de premiere dedicata exclusiv companiilor. Au fost acordate 45 de premii si mentiuni speciale companiilor care au derulat proiecte de Responsabilitate Sociala în anul 2013.
În cadrul galei au fost acordate si patru premii speciale, castigatorii acestora fiind nominalizati de catre echipa CSRmedia.ro. Astfel, la categoria Leader CSR a fost desemnata Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries, pentru aportul semnificativ adus la dezvoltarea domeniului Responsabilitatii Sociale Corporative in Romania.
La categoria Star CSR a fost premiat Andi Moisescu, pentru disponibilitatea sa de a se alatura cauzelor sociale si de a sustine diverse activitati în beneficiul celor mai putini favorizati de soarta. La categoria Blogger Responsabil a fost desemnat castigator Cristian China-Birta, alias www.chinezu.eu. Un alt premiu special a fost acordat Campaniei Stirilor TVR “Ajuta Romania”. Lista completa a castigatorilor poate fi gasita pe site-ul competitiei www.CSRawards.ro
A doua editie Romanian CSR Awards a aliniat la start peste 100 de proiecte implementate pe parcursul anului trecut. Valoarea estimativa a finantarii acordata pentru derularea acestora a depasit 6,3 milioane de euro. In cadrul competitiei au fost doua mari sectiuni, una dedicata companiilor cu peste 250 de angajati si alta dedicata firmelor mai mici, cu sub 250 de angajati
Proiectele înscrise in competitie au fost evaluate de catre opt membri ai Juriului. Pentru stabilirea castigatorilor, acestia au tinut cont de impactul si relevanta proiectelor pentru comunitati. Au luat in calcul, de asemenea, numarul de beneficiari, de angajati si voluntari implicati în proiect, dar si eficienta bugetului investit. Nu în ultimul rand, au fost apreciate rezultatele. Pentru fiecare proiect validat spre jurizare evaluatorii au acordat maximum 100 de puncte, scorul final fiind dat de raportul dintre totalul de puncte adunat de fiecare proiect in parte si numarul de evaluatori.
Parteneri media ai evenimentului au fost: TVR, Revista Cariere, Ziare.com, DIGI 24, Romaniapozitiva.ro, Business24.ro, Independenta.net, Comunicatedeafaceri.ro, mediaTrust, Comunicatedepresa.ro
-
lacramioara botezatu
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- CSR MEDIA