Romanian CSR Awards 2014: aproape 100 de proiecte inscrise in competitie

BUCURESTI - 6 martie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, CSR

Live site

• In competitie au intrat aproape 100 de proiecte de Responsabilitate Sociala Corporativa derulate in anul 2013, a caror bugete totalizeaza 6,3 milioane de euro;
• Proiectele au fost inscrise de peste 60 de companii autohtone;
• Premierea castigatorilor va avea loc la inceputul lunii aprilie;

Romanian CSR Awards 2014: aproape 100 de proiecte inscrise in competitie
 "Comparativ cu anul trecut numarul proiectelor inscrise in competitie a crescut cu 20%. Ne bucura numarul mare de companii care s-au alaturat demersului nostru, fapt ce evidentiaza, inca o data, necesitatea unui astfel de eveniment in tara noastra. Consideram ca prin popularizarea bunelor practici contribuim la promovarea unei atitudini responsabile atat din partea companiilor, cat si din partea comunitatilor” 

Lacramioara Botezatu, Project Manager Romanian CSR Awards.

Cea de-a doua editie a competitiei Romanian CSR Awards a aliniat la start aproape 100 de proiecte de Responsabilitate Sociala Corporativa implementate pe parcursul anului trecut si peste 60 de companii participante. Valoarea bugetelor alocate pentru derularea actiunilor de CSR depaseste 6,3 milioane de euro. In ceea ce priveste aria de derulare a acestora, cele mai multe activitati s-au desfasurat la nivel national, pe locul al doilea ca si localizare a proiectelor de Responsabilitate Sociala clasandu-se cele din Bucuresti. Proiectele inscrise in competitie vor fi evaluate de catre cei opt membri ai Juriului pana la mijlocul lunii martie. Premierea castigatorilor se va face in cadrul unei Gale de Premiere care va avea loc la inceputul lunii aprilie.

Companiile Petrom si GSK Romania sunt Partenerii Strategici ai competitiei Romanian CSR Awards din acest an. Evenimentul este sustinut si de Piraeus Bank si compania Goodsign.

Partenerii media ai acestei competitieii sunt: TVR, Revista Cariere, Ziare.com, Digi24, Romania Pozitiva, Business24, Independenta.net, ComunicatedeAfaceri.ro, mediaTrust si ComunicatedePresa.ro

 

Nota pentru editori: Conform definitiei formulate de Comisia Europeana in 2011, Responsabilitatea Sociala a companiilor trebuie sa puna accent pe impactul pe care o companie il are asupra societatii in ansamblu. Mai mult, CSR nu inseamna doar a oferi si a avea impact pozitiv in comunitate, ci si a identifica, preveni sau diminua tot ceea ce ar putea dauna comunitatii.

In aprilie 2013 Comisia Europeana a adoptat o propunere legislativa care va obliga companiile cu peste 500 de angajati sa publice anual informatii referitoare la impactul social, de mediu si asupra drepturilor angajatilor. Propunerea urmeaza sa fie adoptata prin mecanismul de codecizie de catre Parlamentul European si Consiliul European, iar apoi transpusa in legislatiile nationale ale tarilor membre. Comisia estimeaza ca acest lucru se va intampla pana in 2016, iar companiile vor publica primele rapoarte in 2017.

Persoana de contact: Lacramioara Botezatu, Project Manager, Tel: 0721.886.378, lacramioara@csrmedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/csr-media/romanian-csr-awards-2014-aproape-100-de-proiecte-inscrise-in-competitie