Taste, Win, Travel - Noua campanie Heidi

BUCURESTI - 6 noiembrie 2012

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Noua Campanie Heidi te trimite într-o vacanţă de vis la New York, Florenţa, Muscat (Oman) sau Zurich, dacă participi la promoţia organizată în parteneriat cu compania aeriană SWISS.

Taste, Win, Travel

Taste, Win, Travel

Noua Campanie Heidi te trimite într-o vacanţă de vis.La New York vei avea ocazia să guști, să vezi și să asculţi din tentaţiile celei mai mari metropole a lumii. Zurich (Elveţia) este patria-mamă a ciocolatei. Gusturile îţi vor fi încântate de cele mai rafinate sortimente de ciocolată create chiar în locul în care își are originea acest deliciu. Experienţa unui basm oriental poate fi traită în Muscat (Oman). Aici te așteaptă bazarele colorate, aromele pregnante de smirnă și mosc, plajele încântătoare și peisajele de neuitat.

Răsfăţul este la el acasă în Florenţa (Italia), unul dintre cele mai pline de spiritualitate locuri de pe pământ, un oraș al artei și al modei.

Patru arome de concurs

Gourmette este mai mult decât o ciocolată. În acest sortiment se îmbină armonios cele mai aromate și mai crocante ingrediente presărate deasupra tabletei de ciocolată cu lapte, albă sau amăruie.

În ciocolata Grand'Or trăiește o lume a gusturilor care se completează perfect. Alune întregi, nuci trase în miere sau un strat de migdale caramelizate se împletesc cu gustul fin al ciocolatei albe, cu lapte sau amăruie.

Trăiește o experienţă senzorială unică cu ciocolata Dark. Aromele sale aduc un plus de savoare gustului bogat, fructat, dulce-amărui al ciocolatei negre de calitate.

Răsfaţă-te cu ciocolata Pure, cu un gust extraordinar îmbogăţit de conţinutul sporit de lapte și de aroma delicată a vaniliei.

Despre Heidi

În prezent, Heidi Chocolat este un jucător important pe piaţa ciocolatei premium, având peste 300 de angajaţi, un portofoliu bogat de produse, de la tablete, praline și batoane până la figurine de ciocolată pictate manual. Succesul Heidi a depășit deja graniţele ţării noastre, ciocolata fiind exportată în 40 de ţări de pe 6 continente.

Heidi Chocolat este parte a grupului elveţian Confisseur Läderach. Fondat în 1962 ca o afacere de familie, Läderach a cunoscut un succes constant, produsele sale, ingenioase și atent meşteşugite de către maeştrii cofetari, fiind preferate de consumatorii de ciocolată fină din întreaga lume.

New York (SUA), Zurich (Elveţia), Florenţa (Italia), Muscat (Oman) – acestea sunt destinaţiile unde ai putea ajunge alături de o persoană dragă. Tot ce trebuie să faci este să cumperi oricare 2 tablete de ciocolată Heidi din gamele Gourmette,

Grand'Or, Dark sau Pure, să te înscrii pe site-ul www.heidicampaign.com și să păstrezi ambalajele și bonul de casă sau factura fiscală pentru validarea premiului.

Promoţia se desfășoară simultan în România, Polonia, Ungaria și Cehia în perioada 25.10.2012 - 31.12.2012, iar valoarea totală a premiilor este de 12.500 de euro (TVA inclus). Regulamentul campaniei este pe www.heidicampaign.com.

Despre Deci se Poate

Agentia de PR Deci se poate

Taguri: Campanie Heidi
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/deci-se-poate/taste-win-travel-noua-campanie-heidi