Editura Hiparion

Editura  Hiparion


Descrierea companiei Editura Hiparion

EDITURA HIPARION reprezinta un nume de referinta in peisajul publicistic românesc, fiind in acest moment liderul de piata in domeniul revistelor de amenajari interioare si exterioare.
Incepand cu anul 1997 s-a pus piatra de temelie a viitoarelor succese editoriale, prin lansarea revistelor “Popcorn”, “Mami” si “Caminul”. Au urmat, pas cu pas, celelalte titluri din portofoliul Hiparion, care si-au câstigat un loc de frunte atât pe piata de profil cât si in inimile cititorilor: “Casa Mea”- 1998, “Planul Casei Mele” – 1998, “Domus” 1999, “Unelte si Echipamente” – 2000, “Util” – 2002 si “Lemn Expert” – 2004. In anul 2006 portofoliul editurii s-a imbogatit cu inca un titlu: “Clever Travel”, revista calatoriilor inteligente.
In anul 2006, conform Studiului National De Audienta, revistele Editurii Hiparion sunt citite de aprox. 1.000.000 de cititori lunar.
Echipa Editurii Hiparion isi propune in anii urmatori cresterea calitatii editoriale si grafice a tuturor revistelor editate, consolidandu-si pozitia pe piata revistelor specializate in constructii si decoratiuni.

Comunicate Editura Hiparion :

Vezi toate comunicatele companiei Editura Hiparion.