Logo Bigger l-a descoperit pe cel mai generos tanar roman

BUCURESTI - 22 iunie 2010

Comunicat tip General in Social

O sarcina, aparent destul de grea intr-o perioada in care mai toata lumea sta in umbra recesiunii, cautarea celui mai generos tanar roman, a fost incheiata cu succes de agentia Logo Bigger impreuna cu Institutul National de Transfuzie Sanguina, iar rezultatul prezentat intr-o campanie realizata pro bono.

Logo Bigger l-a descoperit pe cel mai generos tanar roman

Pentru a marca Ziua Mondiala a Donatorilor de sange, ocazie cu care INTS a lansat primele centre mobile de recoltare a sangelui, Logo Bigger a prezentat in premiera povestea lui Alex, un tanar care, la doar 25 de ani, a donat sange de 19 ori, ajutand astfel peste 50 de romani sa beneficieze de o transfuzie, de care, in cele mai multe cazuri, a stat atarnat viitorul lor.

“Sa dai ceva din tine, sa-ti pese de cei din jur chit ca nu-i cunosti, sa renunti la o parte din timpul tau si sa salvezi astfel mai multe vieti sunt manifestari pure ale generozitatii umane, iar un tanar care doneaza constant sange de la 18 ani poate fi declarat fara dubii cel mai generos roman. Alex ar trebui sa fie un model pentru noi toti”, spune Iosif Oprescu, coordonatorul proiectului din partea agentiei. Managerul Logo Bigger a mai declarat ca au ales sa dezvolte campania de anul acesta plecand de la povestea celui mai generos roman pentru a multumi astfel tuturor donatorilor anonimi care au lasat la o parte lucruri destul de importante si s-au prezentat de fiecare data la centrele de recoltare cand a fost de nevoie de ei.

Pe de alta parte, Florin Bratescu, copywriter Logo Bigger a declarat ca, fata de campania din 2009, cand, prin “Doneaza Sange! Salveaza o viata!”, au pus accentul pe nevoia de sange si pe ideea ca nimic nu-l poate inlocui, anul acesta, tinand cont de contextul social, un concept axat pe fidelizarea donatorilor ocazionali se poate dovedi mult mai eficient.
“Intr-o perioada in care pana si bilele de vot au inceput sa fie trecute pe inventar,
in care apelurile la solidaritate sunt din pacate bruiate de vestile proaste revarsate prin mai toate canalele media, in care e absurd sa incerci sa faci oamenii sa se simta vinovati de ceva ce nu fac, mesajul lansat in campania Fii generos are mai multa forta de convingere”, a mai spus copywriterul Logo Bigger.

Echipa Logo Bigger din spatele campaniei: Claudia (CSR & Sponsorship), Matei (Art Director), Florin (copywriter) si Iosif (coordonator).

Despre EGO MEDIA

Campanie sociala
office@logobigger.ro
www.logobigger.ro
office@logobigger.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ego-media/logo-bigger-l-a-descoperit-pe-cel-mai-generos-tanar-roman