Showroom Oktal.ro in Bucuresti - clientii pot testa produsele inainte de cumparare

BUCURESTI - 9 iulie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Retail, Internet

Oktal .ro, magazinul online de IT&C si electrocasnice cu cea mai mare experienta pe piata romaneasca de comert electronic, a anuntat deschiderea unui showroom in Bucuresti, venind astfel si mai aproape de clientii sai. Acestia vor avea o optiune in plus in experienta de cumparare - aceea de a vedea si testa produsele inainte de achizitie.

Showroom Oktal.ro in Bucuresti -  clientii pot testa produsele inainte de cumparare

Aceasta facilitate se adauga celorlalte avantaje pe care Oktal.ro le ofera zi de zi clientilor sai care cumpara exclusiv online: plata cu cardul, posibilitatea de plata in rate fara dobanda, livrarea rapida si gratuita, garantia de retur in 30 de zile, E-service gratuit si ultrarapid.

Showroom-ul Oktal.ro, care se intinde pe o suprafata de 150 metri patrati si a implicat o investitie initiala ce depaseste valoarea de 100.000 de Euro, se afla in Str. Popa Nan nr. 30, in cladirea unde inca din anul 1999 sunt si birourile companiei care detine magazinul online. "Clientii nostri pot gasi expuse in showroom in special laptopuri si accesorii, dar si tablete, telefoane mobile, aparate foto, televizoare si electronice. Ultrabook -urile vor fi si ele reprezentate de modele de top, aceasta fiind categoria de la care asteptam o crestere foarte accelerata a vanzarilor in acest an", a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro. „In prima jumatate a anului am vandut 5.000 de laptopuri, insa odata cu deschiderea showroom-ului avem ca tinta vanzarea a 15.000 de unitati si o cifra totala de afaceri de peste 10 milioane de Euro pentru anul 2012”, a mai adaugat Dan Dumitrescu.

Aniversand recent 13 ani de prezenta in online-ul romanesc, Oktal.ro este un brand solid pe piata de IT&C, care si-a dovedit in timp integritatea si si-a castigat increderea clientilor. "Oktal.ro crede in relatiile de durata, avem mereu un numar in crestere al clientilor fideli si cautam sa le oferim acestora tot mai multe avantaje, facilitati, optiuni pentru o experienta cat mai placuta la cumparaturile online", a mai spus Dan Dumitrescu.

Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maxim 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de preformantele acestuia - proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv.

De asemenea, Oktal.ro ofera "E-Service", un program complet gratuit care ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani. In perioada de garantie a produselor, clientii Oktal.ro pot completa online un formular, in cazul aparitiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea si va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi facuta de catre un curier trimis si platit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi facuta in aceleasi conditii favorabile pentru client.

Taguri: laptopnotebookoktalultrabook
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/elka-oktal-group/showroom-oktal-ro-in-bucuresti-clientii-pot-testa-produsele-inainte-de-cumparare