Iubeste-ti V-ul! – Prima platforma educationala cu privire la sanatatea intima feminina

BUCURESTI - 29 septembrie 2015

Comunicat tip General in Sanatate

Agentia de comunicare enTourage Communications lanseaza campania de informare si educare cu privire la sanatatea intima a femeii: „Iubeste-ti V-ul!”.

Iubeste-ti V-ul! –  Prima platforma educationala cu privire la sanatatea intima feminina

Agentia de comunicare enTourage Communications lanseaza campania de informare si educare cu privire la sanatatea intima a femeii: „Iubeste-ti V-ul!”.

Plecand de la o statistica deloc imbucuratoare, care indica faptul ca  25% dintre femeile din Romania nu merg niciodata la ginecolog, aproximativ 23% din totalul femeilor merg o data la trei ani la un consult, iar un procent de 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima, enTourage Communications isi propune sa informeze femeile cu privire la afectiunile zonei intime, la modalitatile de prevenire si tratare ale acestora.

Discutiile referitoare la zona intima si sanatatea acesteia reprezinta un subiect tabu pentru multe dintre femei. Iubeste-ti V-ul! este o campanie care isi doreste sa treaca dincolo de orice bariere si sa aduca in atentia tuturor femeilor cele mai importante subiecte privind sanatatea intima. Aproximativ 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima si la peste 50% dintre ele aceste afectiuni reapar, prin urmare consideram ca este necesar acest demers educational” mentioneaza Dorina Ene, managerul agentiei enTourage.

Iubeste-ti V-ul” dispune de o platforma editoriala, www.iubestev-ul.ro, in care sunt dezbatute cele mai importante subiecte referitoare mentinerea unei igiene intime adecvate, la afectiuni, modalitati de prevenire si tratare, si va fi actualizata constant de echipa agentiei. Pe langa articolele din platforma, femeile au acces si la un canal video dedicat „Iubeste-ti V-ul!”, in care medici specialisti raspund la cele mai frecvente intrebari legate de sanatatea intima a femeilor de orice varsta.

In perioada 28 septembrie-4 octombrie, campania „Iubeste-ti V-ul!” beneficiaza de mai multe actiuni, precum: promovare media prin bannere online, newsletter, campanie indoor in centre sportive si clinici medicale, actiuni BTL (distributie flyere si mostre) si promovare in social media pe pagina dedicata de Facebook https://www.facebook.com/iubestevul. In plus, oricine doreste sa sustina campania o poate face utilizand, pe contul sau de socializare, hashtag-ul #iubestevul.

Ulterior campania continua pe platforma online dedicata.

Partenerii care s-au alaturat campaniei sunt Vavian Pharma, cu gama de produse pentru ingrijirea intima Multi-Gyn, si Donna Medical Center .

Multi-Gyn este gama completa de produse bio-active pentru igiena intima, ingrijirea si tratamentul unei game largi de afectiuni/discomforturi ale zonei intime. Toate produsele au la baza ingrediente naturale si nu contin conservanti. Se pot folosi in timpul medicatiei si sunt sigure in perioada sarcinii si alaptarii. Disconfortul vaginal cum ar fi: pruritul, usturimea, arsura, durerea, inflamatia, secretia vaginala anormala sunt simptome comune si deseori, recurente. Adesea ele nu sunt suficient de serioase pentru a necesita un tratament medicamentos (antibiotice sau antimicotice), insa nu trebuie nici ignorate, deoarece pot avea efecte secundare nedorite. In acest caz, Multi-Gyn poate fi solutia. 

Despre enTourage Communications

enTourage Communications este agentie de media si PR cu o activitate de 4 ani pe piata din Romania si o echipa cu o experienta de 10 ani in domeniul comunicarii. Agentia a dezvoltat de-a lungul anilor si alte proiecte dedicate sanatatii, cel mai cunoscut fiind Health&Fitness Tour Romania, dar si actiuni de promovare pentru parteneri, precum: Vavian Pharma, Himalaya Herbals, Henkel Romania, Happy Tour, Love Plus sau WebHelp Romania. 

Agentia de comunicare enTourage Communications lanseaza campania de informare si educare cu privire la sanatatea intima a femeii: „Iubeste-ti V-ul!”.

               Plecand de la o statistica deloc imbucuratoare, care indica faptul ca  25% dintre femeile din Romania nu merg niciodata la ginecolog, aproximativ 23% din totalul femeilor merg o data la trei ani la un consult, iar un procent de 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima, enTourage Communications isi propune sa informeze femeile cu privire la afectiunile zonei intime, la modalitatile de prevenire si tratare ale acestora.

Discutiile referitoare la zona intima si sanatatea acesteia reprezinta un subiect tabu pentru multe dintre femei. Iubeste-ti V-ul! este o campanie care isi doreste sa treaca dincolo de orice bariere si sa aduca in atentia tuturor femeilor cele mai importante subiecte privind sanatatea intima. Aproximativ 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima si la peste 50% dintre ele aceste afectiuni reapar, prin urmare consideram ca este necesar acest demers educational” mentioneaza Dorina Ene, managerul agentiei enTourage.

Iubeste-ti V-ul” dispune de o platforma editoriala, www.iubestev-ul.ro, in care sunt dezbatute cele mai importante subiecte referitoare mentinerea unei igiene intime adecvate, la afectiuni, modalitati de prevenire si tratare, si va fi actualizata constant de echipa agentiei. Pe langa articolele din platforma, femeile au acces si la un canal video dedicat „Iubeste-ti V-ul!”, in care medici specialisti raspund la cele mai frecvente intrebari legate de sanatatea intima a femeilor de orice varsta.

In perioada 28 septembrie-4 octombrie, campania „Iubeste-ti V-ul!” beneficiaza de mai multe actiuni, precum: promovare media prin bannere online, newsletter, campanie indoor in centre sportive si clinici medicale, actiuni BTL (distributie flyere si mostre) si promovare in social media pe pagina dedicata de Facebook https://www.facebook.com/iubestevul. In plus, oricine doreste sa sustina campania o poate face utilizand, pe contul sau de socializare, hashtag-ul #iubestevul.

Ulterior campania continua pe platforma online dedicata.

Partenerii care s-au alaturat campaniei sunt Vavian Pharma, cu gama de produse pentru ingrijirea intima Multi-Gyn, si Donna Medical Center.

Multi-Gyn este gama completa de produse bio-active pentru igiena intima, ingrijirea si tratamentul unei game largi de afectiuni/discomforturi ale zonei intime. Toate produsele au la baza ingrediente naturale si nu contin conservanti. Se pot folosi in timpul medicatiei si sunt sigure in perioada sarcinii si alaptarii. Disconfortul vaginal cum ar fi: pruritul, usturimea, arsura, durerea, inflamatia, secretia vaginala anormala sunt simptome comune si deseori, recurente. Adesea ele nu sunt suficient de serioase pentru a necesita un tratament medicamentos (antibiotice sau antimicotice), insa nu trebuie nici ignorate, deoarece pot avea efecte secundare nedorite. In acest caz, Multi-Gyn poate fi solutia.

 

Despre enTourage Communications

enTourage Communications este agentie de media si PR cu o activitate de 4 ani pe piata din Romania si o echipa cu o experienta de 10 ani in domeniul comunicarii. Agentia a dezvoltat de-a lungul anilor si alte proiecte dedicate sanatatii, cel mai cunoscut fiind Health&Fitness Tour Romania, dar si actiuni de promovare pentru parteneri, precum: Vavian Pharma, Himalaya Herbals, Henkel Romania, Happy Tour, Love Plus sau WebHelp Romania.