NOU! Curs acreditat Contabilitate – 30 mai-20 iunie 2012, Camera de Comert Bucuresti
BUCURESTI - 27 aprilie 2012
Comunicat tip General in Afaceri
Euro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPA – Contabil , cod COR 331302. Cursul este structurat in doua module: „ Contabilitate primara ” si „Contabilitate asistata de calculator ”. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 27 aprilie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 600 lei. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei. Mai multe detalii pe www.eurobestteam.ro
Cod COR - 331302 (cod COR vechi 343302) - studii medii
PERIOADA CURSULUI: 30 - 31 mai -1 iunie, 6-7-8 iunie, 13-14 iunie si examen de certificare pe 20 iunie 2012
Durata cursului este de 8 zile, 6 ore pe zi, de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 17.00
FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti completa pe www.eurobestteam.ro
PRETUL CURSULUI: Completati formularul de inscriere pana la data de 27 aprilie 2012 si beneficiati de taxa redusa de 600 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs , taxele de evaluare si certificare CNFPA.
LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.
DESPRE CURS
Acest curs se adreseaza persoanelor care sunt interesate sa deprinda competente necesare unui contabil simplu, care nu este autorizat sau expert contabil conform legii dar care, în cazul organizaţiilor cu cifra de afaceri sub plafonul stabilit prin lege, poate să desfăşoare toate activităţile financiar-contabile.
Această ocupaţie se aplică şi contabililor care lucrează în unităţi ce au organizat un departament financiar-contabil, condus de către un contabil-şef sau director economic.
Unde este recunoscut programul?
Cursul este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA), la finalizarea lui acordandu-se un certificat de absolvire avizat de CNFPA.
Programul de formare profesionala se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.
Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii si sunt recunoscute la nivel national de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, conform Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 129/2000.
Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).
Cui se adresează cursul: atât persoanelor care doresc să se pregătească pentru această profesie, cat si contabililor care şi-au dobândit parţial competenţele pe căi informale si doresc o perfectionare in acest domeniu.
Metoda de instruire
Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice Contabilului.
Atentie! Competenţele dobandite in urma acestui curs nu se suprapun competenţelor Contabilului Autorizat sau Expertului Contabil, care îşi asumă prin semnătură şi parafă conducerea contabilităţii.
Competente dobandite in urma cursului:
1. Comunicarea interpersonală
2. Lucrul în echipă
3. Dezvoltarea profesională
4. Planificarea activităţii
5. Gestionarea şi arhivarea documentelor
6. Utilizarea PC
7. Întocmirea / completarea documentelor primare
8. Contarea operaţiunilor patrimoniale
9. Efectuarea de calcule specifice
10. Completarea registrelor contabile
11. Întocmirea balanţei de verificare
12. Evaluarea patrimonială
13. Întocmirea bilanţului contabil
14. Transmiterea documentelor specifice
Cursul are un puternic caracter interactiv, îmbinând elemente de teorie cu activităţi practice. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea competenţelor specifice ocupaţiei de Contabil, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice.
Structura cursului:
Cursul are 2 module: CONTABILITATE PRIMARA si CONTABILITATE ASISTATA DE CALCULATOR. Partea teoretica a cursului are loc pe durata a 8 zile de curs de la 9.00 la 17:00 la sala, iar perioada de practica este de 9 zile (studiu individual).
AGENDA CURSULUI:
Ziua I
09:00 - 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs
Elemente introductive, concepte si principii de baza
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Identificarea si descrieerea elementeor patrimoniale
12:15 - 13:45 Pauză de pranz
13:45 - 15:15 Descrierea procedeelor specifice metodei contabilitatii
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Tipurile de modificari bilantiere
Ziua II
09:00 - 10:30 Identificarea si intocmirea documentele de evidenta operativa
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Inregistrarea operatiile economico-financiare utuilizand analiza contabila
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Utilizarea planul de conturi.
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Intocmirea documentelor contabile primare netipizate
Ziua III
09:00 - 10:30 Completarea documentelor contabile primare cu includerea tuturor datelor necesare pentru a fi inregistrate in contabilitate
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Analiza contabila a documentele primare colectate
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Identificarea operaţiunilor economice si elementele patrimoniale
15:15 - 15:30 Pauză de cafea
15:30 – 17:00 Contarea elementelor patrimoniale
Ziua IV
09:00 - 10:30 Intocmeste documentele contabile specifice contabilitatii imobilizarilor
Identifica şi grupeaza elementele patrimoniale pe baza informaţiilor dintr-o unitate patrimonială;
Gruparea documentelor justificative în funcţie de natura operaţiilor economico-financiare desfăşurate
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Intocmirea documentelor contabile specifice contabilitatii trezoreriei
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Intocmirea documentele specifice contabilitatii stocurilor
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Intocmirea documentele contabile specifice contabilitatii salariilor
Ziua V
09:00 - 10:30 Stabilirea tipului de calcul, formula de calcul de aplicat si efectuarea calculelor necesare functie de obiectivele urmarite si de datele de prelucrat
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Pregatirea si completarea registrelor contabile in conformitate cu precizarile legale in vigoare
Colectarea datele necesare intocmirii balantei de verficare
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Completarea si verificarea soldurile finale si creditoare
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Cunoasterea structurilor patrimoniale si regulile de evaluare a acestora
Evaluarea patrimoniul. Efectuarea calculelor matematice
Ziua VI
09:00 - 10:30 Colectarea datelor necesare din documentele contabile pentru prezentarea reala a patrimoniului unitatii
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Introducerea datelor cu respectarea formatului bilantier stabilit prin lege
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Verificarea corelatiile bilantiere si intocmeste anexele la bilant cu reflectarea situatiei economice reale a unitatii patrimoniale
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Transmiterea documentele specifice atât în interiorul unitatii patrimoniale cat si in exteriorul acesteia
Ziua VII
09:00 - 10:30 Cunoasterea etapele obligatorii in tinerea contabilitatii cu ajutorul programelor informatice de contabilitate
Selectarea programului specific
Personalizarea programului de contabilitate
10:30 - 10:45 Pauză de cafea
10:45 - 12:15 Inregistrarea operatiilor economice
Intocmirea evidentelor contabile, deconturi si declaratii
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Introducerea datelor primare
Verificarea si salvarea datelor
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Listarea diverselor documente, situatii si raportari
Ziua VIII
09:00 - 10:30 Inregistrarea documentelor financiar-contabile;
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Sortarea documentelor financiar-contabile;
Indosarierea documentelor finanaciar-contabile
12:15 - 13:45 Pauză de prânz
13:45 - 15:15 Depozitarea documentelor financiar-contabile
15:15 - 15:30 Pauză de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare
Ziua IX - examen - consta in sustinerea unui proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.
Lectorul cursului
Luminita Neagoe
Luminita este trainer autorizat CNFPA cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.
Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.
SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.
Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538
http://www.eurobestteam.ro/
http://eurobestteam.blogspot.com/
Despre EURO BEST TEAM SRL
Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.
-
MARINELA STIR - coordonator formare
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EURO BEST TEAM SRL