PRIMA EDITIE a TROFEELOR PLATFORMEI CONCURENTEI si COMPETITIVITATII (CEFTAC) – Palatul Cotroceni, 7 martie 2005

BUCURESTI - 8 martie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Platforma Central Europeana pentru o Competitie Loiala si Transparenta (CEFTAC), a fost fondata in octombrie 2004, ca urmare a Conferintei Europene in domeniul Concurentei si competitivitatii. Cu sprijinul Programului PHARE al Comisiei Europene, Casa Europei-EUROLINK din Romania a organizat in data de 7 martie 2005 Seminarul European "Perspective si responsabilitati ale mediului de afaceri romanesc inaintea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana", desfasurat la Palatul Cotroceni, sub Inaltul Patronaj al Presedintiei Uniunii Europene si al Presedintiei Romaniei.

PRIMA EDITIE a TROFEELOR PLATFORMEI CONCURENTEI si COMPETITIVITATII (CEFTAC) – Palatul Cotroceni, 7 martie 2005

La finele Seminarului European, a avut loc prima editie a Galei de Decernare a Diplomelor de Excelenta si Trofeelor in domeniul Concurentei si Competitivitatii (CEFTAC). Acest eveniment a reprezentat un impuls dat de societatea civila in favoarea raspandirii culturii concurentei si rasplatirii eforturilor depuse pentru cresterea gradului de transparenta si de competitivitate al mediului de afaceri din Romania, in context regional. Nominalizarile au fost facute initial de membrii corporativi si individuali ai Platformei, iar un juriu desemnat de Platforma CEFTAC, prin consultarea Partenerilor Oficiali si a Invitatilor de Onoare, a decis cu privire la atribuirea finala a Trofeelor si Diplomelor de Excelenta acordate in cele sase domenii diferite.

Va prezentam mai jos lista companiilor si organizatiilor laurate cu Trofeul Platformei CEFTAC:

-pentru cea mai transparentă conduită a unei companii în domeniul concurenţei - compania MOBIFON SA. Trofeul a fost inmanat din partea reprezentantului Presedintiei Romaniei de Dl. Consilier de Stat Bujor Bogdan TEODORIU Directorului de Strategii si Afaceri Publice Dl. Mihai TARNICEANU.

-pentru cel mai performant management în favoarea unei mărci autohtone de succes - compania BUCOVINA ENTERPRISES. Trofeul a fost inmanat de reprezentantul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Dl. Prim Vicepresedinte Jose IACOBESCU presedintelui OMAR ...

-pentru cea mai credibilă campanie PR/Media în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs/ofertă de servicii - compania GRAFFITI BBDO, pentru campania "Dacia Logan" - client: Automobile Dacia. Trofeul a fost inmanat de Redactorul Sef al Revistei de Marketing Brand4Brands, Dl. Paul STEFANESCU Directorului General al companiei, Dl. Dan MORARU.

-pentru cea mai eficientă companie media pentru susţinerea concurenţei loiale europene - Redactia de Integrare Europeana a Televiziunii Romane. Trofeul a fost inmanat de Presedintele Societatii Romane de Economie, Dl. Prof. Univ. Dr. Daniel DAIANU, Redactorului Sef, Dl. Gabriel GIURGIU.

-pentru cea mai bună companie de consultanţă juridică în domeniul legii concurenţei - SCPA LINKLATERS MICULITI MIHAI & ASOCIATII. Trofeul a fost inmanat de Presedintele Forumului de Integrare Europeana, Dl. Prof. univ. Dr. Misu NEGRITOIU, Vicepresedintele Grupului ING Romania, Dlui Prof. Univ. Dr. Lucian MIHAI, Senior Associate in cadrul societatii de avocatura.

-pentru cea mai flexibila schema de finantare/institutie bancara care sprijina dezvoltarea competitivitatii firmelor romanesti - programul CHF International Romania. Trofeul a fost inmanat din partea reprezentantului Presedintiei Uniunii Europene, de E.S. Dl Consul Onorific al Marelui Ducat de Luxemburg, Av. Mihai FERARIU.

Partenerii Oficiali ai Seminarului European au fost: Consiliul Concurentei din Romania, Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii, Asociatia Nationala a Internet Service Providerilor, Camera de Comert si Industrie a Romaniei si Municipiului Bucuresti, Camera de Comert Britanico-Romana, Muzeul National Cotroceni. Partenerul asociat, care a realizat o serie de trei emisiuni speciale dedicate Platformei CEFTAC si rezultatelor Seminarului European a fost Televiziunea Romana. Proiectul a fost posibil numai cu sprijinul benevol al unor importante companii: Holcim (Romania) SA, ING Romania, Philip Morris Romania, La Strada. Partenerii media au fost: Afaceri Europene, Revista de Marketing “Brand4Brands”, Grupul de Presa “BURSA”, Revista CARIERE, Comunicatedepresa.ro, Comunicatii Mobile, Evenimentul Zilei, Radio Mix, Romanian Business Journal.

Comitetul de Organizare al Platformei CEFTAC
Departamentul de Relatii Publice, EUROLINK – Casei Europei


* Acest proiect reprezinta o tentativa de pionierat a societatii civile din regiunea noastra, menita ca - prin parteneriatul public-privat stabilit - sa coaguleze o interfata coerenta si un sistem inovativ de lucru, destinate informarii, comunicarii, trnasferului de know-how, medierii si consilierii in domeniul concurentei si competitivitatii pe noua Piata Unica largita.

Despre EUROLINK - CASA EUROPEI

Comitetul de Organizare al Platformei CEFTAC
c/o EUROLINK – Casa Europei
Cartier Floreasca, Str. Caporal Bulugea nr. 9, sector 2, Bucuresti
Tel./fax : (021) 230.49.97;
E-mail : ceftac@houseofeurope.ro
Internet : www.HouseofEurope.ro
Persoana de contact:
Sandu Zamfirescu
PR & Communications Officer
ceftac@houseofeurope.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/eurolink-casa-europei/prima-editie-a-trofeelor-platformei-concurentei-si-competitivitatiiceftac-palatul-cotroceni-7-martie-2005