Serviciile hoteliere aduse la rang superior prin hotelul Yesterday din București

BUCURESTI - 12 octombrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Din dorința de a beneficia de cele mai bune condiții de confort atunci când poposesc în capitală, românii, dar și turiștii sunt dispuși să plătească sume mai consistente de bani. Chiar dacă este o practică la ora actuală, de preferat ar fi însă ca fiecare unitate hotelieră să ofere soluții rentabile, care să prezinte un raport corect între preț și calitate.

www.yesterdy.ro

www.yesterdy.ro

Un excelent exemplu în acest sens îl reprezintă hotelul Yesterday din București, care îndelungul anilor de când și-a deschis ușile oaspeților, le-o oferit acestora cele mai bune condiții de relaxare, dar și de igienă, astfel ca timpul petrecut în brațele acestei unități să fie memorabil.

Hotelul Yesterday din București  - un loc în care clienții revin de fiecare dată cu drag

Prin importanța pe care o acordă fiecărui aspect ce ține de dotări, utilități și condiții, acest hotel se remarcă de la distanță prin curățenia, dar și serviciile impecabile pe care le pune la dispoziția clienților. Astfel, pe lângă posibilitatea de a rezerva o cameră pentru un număr limitat de zile, doritorii pot profita și de celelalte servicii oferite: rezervarea restaurantului Yesterday , situat la partierul clădirii, care poate găzdui în jur de 200 de persoane – alcătuit dintr-o terasă spațioasă și un salon asemenea, precum și de cele cinci săli de conferință disponibile.

În ceea ce privește hotelul, acesta este clasificat la categoria de trei stele, având o capacitate de cazare de 60 de camere mobilate elegant, extrem de spațioase, ce sunt decorate în tonuri calde, astfel ca armonia și confortul resimțit de oaspeți să fie depline.

De altfel, această unitate este structurată în 3 camere de tip standard single, 13 standard matrimoniale, 40 de camere standard twin, 4 executive matrimoniale și una destinată persoanelor cu dezabilități. De altfel, clienții hotelului Yesterday se bucură de baie proprie, climatizare, televizor LCD, minibar, Wi-Fi gratuit, precum și încuietoare electronică.

Administratorii acestui hotel trăiesc din așteptările oaspeților față de serviciile de care beneficiază, reușind de fiecare dată să le adapteze noilor cerințe. Spre exemplu, implementarea corectă a premizelor serviciilor, precum și realizarea acestora este extrem de importantă pentru aceștia. Astfel clienții beneficiază de certificarea calității igienei, precum și a serviciilor care li se pun la dispoziție.

Este vorba despre un hotel Sector 6 recunoscut pentru că se prezintă  sub un design maiestuos, impunător. De asemenea, un client poate clasa o astfel de unitate și după diversele elemente ce le include aceasta. Spre exemplu, calitatea lenjeriilor utilizate poate fi decisivă în cazul unora dintre cei ce aleg serviciile hoteliere.

Înlocuirea acestora după fiecare utilizare sau schimbarea lor la o perioadă de timp prestabilită, în cazul clienților care poposesc mai mult de o săptămână, reprezintă un criteriu obligatoriu de îndeplinit, respectat de altfel cu rigurozitate de către membrii echipei de curățenie ai hotelului Yesterday.

Un alt aspect ce nu trebuie nicidecum omis și pe care echipa Yesterday o are în vedere de fiecare dată este cel referitor la cerințele impuse cu privire la realizarea curățeniei în fiecare cameră de hotel, precum și în celelalte spații ale unității. Spre exemplu, utilizarea unor soluții de dezinfectare și igienizare prietenoase, care să nu prezinte un pericol pentru sănătatea clienților este un criteriu respectat cu strictețe de fiecare dată.

Toate cele mai sus menționate sunt asigurate de către acest hotel sector 6 care se menține în topul celor mai apreciate hoteluri din capitală de la ora actuală. Cei interesați pot afla mai multe despre serviciile hoteliere pe care le asigură, precum și despre celelalte oferte ale acestuia accesând pagina yesterday.ro.