Record de participare la prima editie Toolbox | Shopper Marketing

BUCURESTI - 3 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucuresti, 3 octombrie 2007 – Pe data de 3 octombrie 2007, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti a avut loc prima editie a conferintei Toolbox | Shopper Marketing, organizata de Evensys in parteneriat cu Ogilvy Action. In cadrul acesteia au fost puse in discutie tacticile de promovare si vanzare in spatiile de retail, in contextul unei competitii tot mai acerbe intre brandurile comerciale.

Record de participare la prima editie Toolbox | Shopper Marketing

Evenimentul a inregistrat un numar record de participanti, reunind pe parcursul intregii zile 200 de practicieni din FMCG, marketing, advertising si retail precum si jurnalisti de profil. Cei prezenti au avut acces la informatii de ultima ora referitoare la planurile de comunicare in spatiul de retail, tacticile si strategiile folosite atat pentru abordarea cumparatorilor, cat si pentru cresterea vanzarilor.

Invitatii speciali ai conferintei au fost internationalul Rafe Ring, Global Strategic Planning Director la OgilvyAction si Andrew Aylett, Planning Director Ogilvy Action London. Alaturi de acesta au mai sustinut prezentari si profesionisti din mediul local de marketing si comunicare, precum Cristofor Iosub (Managing Director, OgilvyOne), Emanuel Sanda (Country Manager, AC Nielsen Romania), Stefan Liute (Strategy Director, Grapefruit), Burcu Karasoy (Marketing & Sales Director, Anchor Group, Plaza Romania).

Datorita temelor de interes major tratate in cadrul conferintei si a vorbitorilor cu renume in domeniul marketingului si al retailului, toate locurile au fost rezervate cu o saptamana in avans. Ca urmare a acestui fapt Evensys a hotarat sa organizeze o noua editie a Toolbox | Shopper Marketing in primavera anului viitor, cu noi specialisti romani si internationali.

Toolbox | Shopper Marketing a fost primul eveniment din cadrul platformei Toolbox. Aceasta platforma reprezinta un nou concept de conferinte lansat de Evensys, care combina in mod creativ prelegeri, dezbateri, studii de caz, cercetari si workshop-uri in evenimente de o zi dedicate comunitatii de marketing si comunicare din Romania. Urmatorul eveniment creat pe aceasta platforma este Toolbox| Online Communication, care va avea loc pe 16 octombrie la Hotel Howard Johnson Bucuresti.

Pentru sustinerea noului concept, Evensys a lansat site-ul www.etoolbox.ro, unde cei interesati vor putea gasi mai multe informatii despre evenimentele din cadrul platformei Toolbox.

Despre Evensys

DESPRE ORGANIZATORI:

Evensys este o companie cu experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys ofera atat consultanta pentru organizarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde etc), cat si implementarea solutiilor propuse. In plus, agentia ofera servicii de creatie si continut.

Evensys numara in portofoliul sau evenimente precum Marketing360 (450 de participanti), Marketing Innovation Forum (250 de participanti), BrandCamp (250 de participanti), Digital Marketing Forum (300 de participanti), PR Forum (250 de participanti), TAXEU Forum (250 de participanti), Idea Forum (300 de participanti) si este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate - Real Estate Investors' Society (REIS) (200 de membri).


Evensys Consult
office@evensys.ro
Telefon:+40 (21)313 22 12
Fax:+40 (21)313 13 73
andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/record-de-participare-la-prima-editie-toolbox-shopper-marketing