REVISTA DE ACHIZIŢII PUBLICE vă invită să participați la cea de-a șasea ediție a Conferinței Anuale de Achiziții Publice din România
BUCURESTI - 3 aprilie 2012
Comunicat tip General in Afaceri
SOLUȚII ȘI INTERPRETĂRI ÎN MATERIA ACHIZIȚIILOR PUBLICE DIN ROMÂNIA
18 mai 2012, București, Centrul de conferinţe - Hotel Athenee Palace Hilton
Conferința Anuală de Achiziții Publice, aflată la a VI - a ediție, se dorește a fi o platformă de networking și training pentru experți, consultanți, juriști, economiști, etc.
În fiecare an, alături de colaboratorii noștri, specialiști în achiziții publice, am încercat şi de multe ori am găsit soluții la problemele companiilor, autorităților și tuturor organizațiilor.
Reprezentanți la vârf din: Guvernul României, Parlamentul României, Ministerul Afacerilor Europene, Autoritatea Națională pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, avocați specialiști în problematica achizițiilor publice, consultanți de specialitate, vor fi prezenți la eveniment și vor răspunde întrebărilor participanților.
Din problematica propusă de participanţi, am selectat:
• Arbitrii pieței de achiziții publice;
• Problematica cu care se confruntă autoritățile contractante de la nivel central și local, în domeniul achizițiilor publice și propuneri de soluționare a acestora.
• Optimizarea activității de achiziții publice din perspectiva autorităților contractante/ofertanți/perspective comune;
• Eficientizarea și dezvoltarea rețelelor de comunicare cu Autoritatea Națională pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice;
• Aplicarea unitară a prevederilor legislației naționale și a Directivelor Europene în domeniul achizițiilor publice;
• Metode privind dezvoltarea unui sistem administrativ corespunzător asigurării unui nivel ridicat de experiență și cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;
• Motivație de anulare a procedurilor de atribuire pentru proiecte finanțate din instrumente structurale.
• Jurisprudența Curții Europene de Justiție în materia achizițiilor publice.
• Noi reguli în vigoare, în lansarea procedurilor de achiziţie publică prin S.E.A.P..Criterii de derulare a unei aplicații practice (on-line) de întocmire a unei documentaţii de atribuire.Utilizarea eficientă a S.E.A.P.ului.
• Metode de îmbunătățire a funcționării structurilor cu atribuții în verificarea documentațiilor de atribuire (ex-ante) și a modului de atribuire a contractelor de achiziție publică (ex-post).
Participarea la lucrările Conferinţei, se face în baza formularului de înscriere solicitat la tel. 031 428 37 35, în limita locurilor disponibile. Înregistrarea se face până la data de 13 mai 2012.
-
Vlad Chelmus - Redactor Sef
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EXPERT AUDIT GROUP