Cel mai important eveniment din Romania dedicat relatiilor cu clientii la a 5-a editie: Call Center & Customer Care Conference and Expo

BUCURESTI - 21 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Evenimentul care da tonul in industria de call center autohtona, isi va deschide portile, pentru cea de-a 5-a editie in perioada 24-26 martie 2009, la Institutul National de Statistica.
Printre surprizele acestei editii se numara si mult asteptata decernare de premii pentru cei mai buni specialisti din industria romaneasca de call center.

Cel mai important eveniment din Romania dedicat relatiilor cu clientii la a 5-a editie: Call Center & Customer Care Conference and Expo

Ca si in anii precedenti, Expo Media, organizatoarea evenimentului, pune la dispozitia participantilor o serie de conferinte pe parcursul a 3 zile: prima zi, dedicata tehnologiei, a doua zi, dedicata managementului operational si a treia zi, dedicata strategiei.

Concomitent, se va desfasura si expozitia dedicata celor mai importanti jucatori de pe piata de call center din Romania, oferind participantilor posibilitatea de a interactiona cu acestia si cu produsele si solutiile lor.

De ce sa participi la un astfel de eveniment? Simplu: te bucuri de expunere si vizibilitate, ai contact cu cei mai buni specialisti din piata , ai acces la prezentarile celor mai buni speakeri din domeniu si ai ocazia sa-i cunosti personal!

Toate informatiile legate de acest eveniment, fie ca doriti sa fiti sponsor, expozant sau participant, sunt disponibile pe site-ul www.callcenterexpo.ro. Intr-o maniera noua, mult mai accesibila, siteā€“ul raspunde la toate intrebarile legate de eveniment si va furnizeaza toate informatiile necesare.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/cel-mai-important-eveniment-din-romania-dedicat-relatiilor-cu-clientii-la-a-5-a-editie-call-center-customer-care-conference-and-expo