Expo Media organizeaza in data de 28 octombrie 2009, un workshop dedicat comunitatii de business CRM din Romania

BUCURESTI - 26 octombrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Care sunt elementele esentiale pentru o aplicatie CRM de succes? Cum masori impactul unei aplicatii CRM in marketing, vanzari sau customer operations? CRM on Demand vs. CRM on Premises? Raspunsul la aceste intrebari, dar nu numai, le veti gasi participand la workshop-ul dedicat domeniului CRM de pe 28 octombrie 2009.

Evenimentul se adreseaza managerilor CRM, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.
Printre subiectele ce vor fi abordate se numara: „Utilizarea CRM cu impact in P&L” – Smaranda Pricope, Sales Consultant, AnytimeCRM; „Instrumente de lucru pentru eficientizarea relatiei cu clientii curenti: Collection, CRM, Contract Management” – studiu de caz prezentat de Dan Balaceanu, Product Manager Microsoft Solutions, Total Soft; „Cand literatura intalneste automobilele”– studiu de caz prezentat de Razvan Iliescu, director general, Bell Gateway, „CRM on Demand vs. CRM on Premises” – o discutie libera intre participantii la workshop si speakeri, moderata de jurnalistul Gabriel Vasile de la Market Watch.

Partenerii evenimentului sunt: Advantage Software Factory, Microsoft Dynamics, DNA Solutions si Customer Service School.

Un element specific conferintelor organizate de Expo Media il reprezinta accesul gratuit la sesiunile conferintei daca titulatura participantului contine acronimul CRM,indiferent de ierarhie. Pentru celelalte cazuri accesul se face contra cost, taxa de participare fiind de 50 de euro.

Evenimentul are loc in avanpremiera primei editii a Customer Loyalty & Retention Conference.

Pentru mai multe detalii legate de CRM workshop puteti accesa www.conferinte.ro/crm


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/expo-media-organizeaza-in-data-de-28-octombrie-2009-un-workshop-dedicat-comunitatii-de-business-crm-din-romania