Nimeni nu isi doreste clienti multumiti. Daca se intampla acest lucru, inseamna ca strategia abordata nu este cea corecta.

BUCURESTI - 2 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Contact Center-ele raman in continuare un subiect de interes pentru comunitatea de business din Romania.
Cel mai important eveniment al acestei toamne pentru specialistii de 'customer care' si pentru furnizorii de solutii dedicate acestui domeniu, va avea loc in data de 6 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, salonul ABC.

Organizatorii conferintei “Contact Center – Inovatie de Business”, Institutul Bancar Roman, CIO Council si Expo Media asteapta, in cadrul celor doua sesiuni de dezbateri si prezentari, reprezentanti ai companiilor care furnizeaza solutii tehnice de mare complexitate pentru domeniul contact center-elor, reprezentanti ai departamentelor de Customer Operations sau Call Center din banci, companii de asigurari, telecomunicatii si nu numai, precum si furnizori de servicii de tip outsourcing.
Partenerii acestui eveniment sunt Microsoft, Crescendo, Nortel, Omnilogic, Interamerican, CFA, Competence Call Center, XL World si Qualisoft.

Cresterea continua a numarului de clienti pentru sectorul financiar-bancar, pentru industria de telecomunicatii sau pentru firmele de distributie a bunurilor de larg consum, precum si cresterea continua a complexitatii interactiunilor cu clientii existenti au determinat in ultimii cinci ani o adevarata explozie a domeniului centrelor de contact. Pe langa aparitia furnizorilor de servicii de tip outsourcing, observata cu precadere in ultimii doi-trei ani, toata aceasta industrie dovedeste in mod clar cum poti sustine loializarea clientilor existenti sau cresterea cotei de piata printr-o strategie integrata de customer service.

Asteptarile clientilor au crescut dupa mai bine de sapte ani in care am asistat la dezvoltarea serviciilor oferite de catre companii. Complexitatea solicitarilor este din ce in ce mai mare, se utilizeaza multiple canale de comunicare: telefon, e-mail, SMS, iar departamentele de 'customer care' devin adevarate laboratoare de lucru in care, pe langa oamenii dedicati care trebuie sa faca fata unei meserii complexe, gasesti tehnologii avansate de rutare, customer relationship management, workforce management sau IVR.

Si pentru ca in fiecare moment trebuie sa fii cu un pas inaintea clientului, trebuie sa transformi fiecare interactiune cu acesta intr-una care nu numai sa il multumeasca, ci sa il incante, leaderii si specialistii din aceasta industrie se intalnesc pentru a vedea care sunt noile tendinte existente pe piata si cum pot pune la lucru noile tehnologii.

Daca sunteti printre specialistii care lucreaza in acest domeniu va asteptam la 'Contact Center - Business Innovation' Conference.
Pentru detalii puteti accesa www.conferinte.ro sau www.ibr-rbi.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/nimeni-nu-isi-doreste-clienti-multumiti-daca-se-intampla-acest-lucru-inseamna-ca-strategia-abordata-nu-este-cea-corecta-