Cum sa construiesti un magazin online profitabil?

BUCURESTI - 16 iulie 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Tehnologie

Aproape orice produs, care se vrea a fi unul profitabil, trebuie sa fie vandut si intr-un magazin online. Practic, un magazin online este un website de pe care un utilizator de internet interesat de produsul pe care tu il vinzi poate afla toate detaliile despre acesta si il poate comanda online.

Dezvoltare magazin online

Dezvoltare magazin online

O agentia digitala iti promoveaza afacerea prin construirea si dezvoltarea unui magazin online pe care clientii tai sa il gaseasca usor pe Google si care sa indeplineasca toate criteriile de promovare, astfel incat experienta utilizatorului pe acest tip de website creat sa fie una facila si intuitiva, asa cum ar trebui sa fie pe orice astfel de site-uri de vanzare.

Cum este recomand sa arate un website dedicat comertului online?

In primul rand, un magazin de comert online trebuie sa fie unul in care clientul gaseste tot ceea ce se asteapta sa gaseasca sau chiar mai mult. Ceea ce inseamna ca platforma trebuie sa fie usor de utilizat. Simplitatea acesteia este cheia pentru ca un client sa intre pe ea si, mai ales, sa cumpere de pe ea.

Fiindca nimeni nu-si doreste sa intre pe un site care se incarca greu, in care produsele nu sunt bine categorizate sau in care comanda online se plaseaza dupa ce parcurgi prea multi de pasi de autentificare etc.
Studiile arata ca 76% dintre consumatori spun ca cea mai importanta caracteristica a unui website este usurinta cu care il pot utiliza intotdeauna in avantajul lor.

In fond, scopul este de a-l face pe cumparator sa gaseasca si sa cumpere ceea ce isi doreste in doar cateva minute.
Design-ul site-ului trebuie sa asigure utilizatorului o experienta simplificata la maximum, cu accent pe functionalitatile unui magazin online.

Evita sa creezi un site al carui design sa iasa prea mult in evidenta. Desigur, acesta trebuie sa fie unul atractiv, dar nu unul care sa-i abata clientului atentia de la produsul pe care vrea sa il cumpere. De aceea, din punctul de vedere al design-ului, e nevoie ca site-ul sa puna in evidenta produsele vandute si nu invers.
Prin urmare, simplitatea acestuia cu accent pe produse e mai mult decat recomandata.

Logarea in cont

De regula, un site de comert iti cere sa te loghezi pentru a putea plasa o comanda. Ei bine, ai grija ca pasii acestia sa nu fie prea multi. Stim ca vrei sa ai cat mai multe informatii despre client, dar evita sa ii ceri prea multe date atunci cand se logheaza, rezuma-te doar la informatiile strict necesare. In caz contrar, risti sa il pierzi.

Expune cele mai populare produse

Daca magazinul tau vinde anumite produse foarte bine, atunci e recomandat ca acestea sa fie scoase in evidenta si pe site. Acelasi lucru este valabil si pentru ofertele promotionale. Ele trebuie expuse cat mai bine pe prima pagina si in cadrul campaniilor de promovare pe retelele de social media.

Fotografii de inalta rezolutie

Fotografiile produselor trebuie sa fie cat mai clare, adica la o rezolutie foarte buna, cu accente pe detalii, iar din punctul de vedere al continutului e necesar ca acestea sa aiba listate toate informatiile despre pret, material, productie etc.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fortin-agency/cum-sa-construiesti-un-magazin-online-profitabil