Proiecte la final

Timisoara - 2 octombrie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

FRG Timişoara se află in faza finală a implementării de proiecte de transfer de inovare finanţate de Comisia Europeană prin programul de învăţare pe tot parcursul vieţii, programul sectorial Leonardo da Vinci, proiecte ce abordează teme de mare actualitate în formarea profesională a adulţilor: egalitate de şanse, diversitate socio-culturală, literaţie, învăţare autodirijată, protecţia mediului, economisirea energiei etc

Gender & Diversity in VET
Proiectul îşi propune să transfere practici inovative pentru dezvoltarea personală a femeilor şi bărbaţilor, participanţi la cursuri de formare profesională, prin introducerea egalităţii de şanse şi diversităţii socio-culturale în educaţia vocaţională, formare practică şi consiliere în România, Slovenia şi Turcia
Produsele proiectului au fost realizate prin contribuţia tuturor partenerilor şi pot fi descărcate gratuit în scop necomercial de pe site-ul proiectului:
www.gender-and-diversity.eu

EMPOWER DEPRIVED LEARNERS
Obiectivul proiectului este:acela de creşterea atractivităţii persoanele adulte, cu nivel scăzut de educaţie, spre formarea profesională, prin introducerea învăţării autodirijate – transfer în trei ţări europene diferite
Produsele pot fi descărcate gratuit, în scop non-comercial, până în noiembrie 2011, de pe site-ul proiectului:
www.empower-deprived-learners.eu

Better Building
Proiectul îşi propune certificarea cadrelor didactice din VET ca şi consultanţi pentru economisirea energiei şi fost conceput pentru a creşte nivelul de conştiinţă privind problemele relevante din domeniul construcţiilor în Italia ,Turcia şi Slovenia. Aceasta s-a realizat pornind de la rezultatele proiectului ECOESA www.ecoes-a.ro , şi adaptarea la necesităţile fiecărei ţări prin transfer de inovaţie.
Produsele pot fi descărcate gratuit, în scop non-comercial, până în noiembrie 2011, de pe site-ul proiectului:
www.better-building.eu

CELiNE
Proiectul îşi propune să conecteze dimensiunea tehnică a locului de muncă cu dimensiunea literaţie, aşa cum se manifestă ele în realitatea Noii Economii, prin învăţarea literaţiei integrate în conţinutul specific locului de muncă. În Proiectul CELiNE , profesorii de educaţie şi formare vocaţională (VET) sunt învăţaţi să identifice şi să recunoască literaţia atunci când ea apare firesc, în mod natural, în cadrul specialităţilor vocaţionale, pentru a putea utiliza aceste oportunităţi pentru îmbunătăţirea abilităţilor de literaţie într-o manieră mai relevantă şi mai contextualizată.
Produsele pot fi descărcate gratuit, în scop non-comercial, de pe site-ul proiectului:
www.celine-project.eu

ENERTEACH
Proiectul îşi propune formarea de formatori şi tehnicieni în utilizarea de materiale, sisteme şi echipamente, menite să contribuie la reducerea consumurilor energetice atât la construcţiile existente cât şi la proiectarea şi construirea de clădiri noi. Aceasta s-a realizat pornind de la rezultatele proiectului BAUFIT www.baufit.muc.kobis.de şi experienţa acumulată în proiectul ECOESA www.ecoes-a.ro
Produsele pot fi descărcate gratuit, în scop non-comercial, până în noiembrie 2011, de pe site-ul proiectului:
www.enerteach.com

Despre FRG Timisoara

Fundaţia Româno - Germană C.P.P.P Timişoara, Calea Aradului Nr. 56,
Dan Ionel LAZAR
dlazar@frgtim.ro
frg@frgtim.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/frg-timisoara/proiecte-la-final