Gemius câștigă licitația pentru realizarea studiilor de audiență online din Cehia.

BUCURESTI - 17 octombrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Internet

Gemius, compania lider în cercetarea online a regiunii EMEA, a cîștigat licitația pentru realizarea studiilor de audiență online din Republica Cehă. Asociația industriei de marketing si publicitate online din Cehia, SPIR, a decis să schimbe furnizorul de studii de audiență, comScore, din cauza unor întârzieri de implementare și de asemenea din cauza eșecului companiei de a livra toate serviciile contractate în următorul interval planificat al cercetarii.

Licitația pentru studiul de audiență online din Cehia a fost anunțată de asociația industriei de publicitate online în 2010 și a inclus următorii competitori: Gemius în cooperare cu MEDIARESEARCH, comScore, Data Collect și TNS Aisa. Inițial SPIR a decis să coopereze cu comScore dar după câteva luni de negocieri și reevaluari asociația și-a schimbat decizia și a hotărât să accepte oferta Gemius și MEDIARESEARCH.

Din păcate, după o analiză detaliată a metodelor și tehnologiilor puse la dispoziție de către comScore, ne-am dat seama că unele cerințe nu puteau fi îndeplinite la timp. (…) cooperand cu comScore nu am putea să livrăm unele din serviciile cu care ne-am obișnuit clienții. Așadar, pentru următorul ciclu al NetMonitor am ales să cooperăm cu partenerul nostru de până acum, Gemius – declară Kateřina Hrubešová, Director Executiv al SPIR.

Vladimír Houba, Country Manager al Gemius Cehia, despre recentul anunț: Considerăm câștigarea acestei licitații a fi încă o dovadă a calității soluțiilor noastre tehnologice, calitate ce ne plasează cu un pas înaintea competitorilor noștrii. Ne putem adapta produsele cerințelor specifice ale unei piețe locale și astfel Gemius întrunește toate cerințele SPIR pentru a fi furnizorul oficial al studiilor de audiență.

Noul val al măsurării audienței online în Cehia începe din Ianuarie 2012 și se va întinde pe o perioadă de trei ani. Studiul consta in masurarea site-urilor web, a traficului de pe terminalele mobile, a conținutului multimedia și aplicațiilor. Studiul va aduce și un număr de inovații datorat mai ales implementării unei noi generații de unelte web analytics, gemiusTraffic2. Cea mai importantă caracteristică este reprezentată de introducerea unei noi metodologii de a calcula datele, ce facilitează livrarea rapidă a traficului web lunar împreună cu structura socio-demografică a utilizatorilor de internet. Republica Cehă și Slovacia vor fi primele piețe ce vor avea această nouă metodologie implementată.

 

Despre Gemius Research SRL

Gemius este o agenție internatională de research, liderul cercetării despre și pe internet din Europa. Inființată în Polonia, Gemius și-a extins granițele în regiunea EMEA și desfașoară operatiuni în mai mult de douazeci de piețe. Compania este pionierul metodologiei hibrid de măsurare a audienței online, integrand atat paneluri de consumatori cat și cercetare avansata site-centric, oferind media-plannerilor rezultate de o înaltă credibilitate (gemiusAudience). Oferă de asemenea solutii de cercetare profesioniste, servicii de analiza și consultanța variand de la studii site-centrice si user-centrice pană la cele mai avansate instrumente de studiere a comportamentului utilizatorilor anumitor siteuri web (gemiusTraffic), profilare socio-demografică a audientei (gemiusProfile), calitatea folosirii paginilor WWW (gemiusUsability) și eficacitatea campaniilor de publicitate online (gemiusEffect). Gemius realizează de asemenea cercetari bazate direct pe cerințele clienților (gemiusAdHoc). Pe langa serviciile de ceretare menționate mai sus, Gemius oferă studii despre comportamentul utilizatorilor care vizionează conținut multimedia online (gemiusStream) și un instrument de măsuratori imediate si prezentare a tuturor click-urilor făcute de utilizatorii unui website (gemiusHeatMap).

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gemius-research-srl/gemius-castiga-licitatia-pentru-realizarea-studiilor-de-audienta-online-din-cehia-