Godmother lanseaza colectia de agende si calendare pe 2011.

BUCURESTI - 27 septembrie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Godmother lanseaza o provocare tuturor reprezentantilor companiilor aflati in cautarea solutiilor pentru agendele si calendarele personalizate ale firmei. Aceasta provocare propune responsabililor de marketing ai companiilor, o iesire din clasicele standarde si sabloane ale agendelor si calendarelor prefabricate, impersonale, care uneori sunt confundate cu simple si banale instrumente de birou.

Godmother lanseaza colectia de agende si calendare pe 2011.

Provocarea este una ce are la baza o experienta de 10 ani in publicitate a agentiei Godmother, precum si ultimele trenduri internationale in domeniul personalizarii imaginii, ca aspect important in ecuatia unei companii ce isi respecta imaginea. Mai mult decat atat, conceptele ultimelor proiecte livrate clientilor de catre Godmother, tind sa iasa din sabloanele obisnuite ale personalizarii obiectelor promotionale, trasand in mod evident o noua atitudine in aceasta zona.

Apelul facut de agentie are in vedere apropierea perioadei sfarsitului de an, perioada in care exista un adevarat maraton al schimbului de obiecte promotionale intre diversii parteneri de business. Pe fondul acestor necesitati de promovare, intalnite in fiecare an, echipa de creatie de la Godmother si-a propus sa adopte un alt stil si o atitudine diferita, atitudine care sa genereze cele mai creative concepte pentru companii.

Oamenii de decizie din cadrul companiilor sunt cei ce fac lucrurile sa mearga mai departe. Prezentandu-te ca partener de business in fata acestora cu o imagine impecabila, ce pleaca de la o simpla carte de vizita si merge pana la site-ul companiei, poate face diferenta dintre un deal sau un esec, dintre o imagine de incredere sau una care inspira neincredere, a declarat Valentin Vacarus, Managing Director al agentiei de publicitate Godmother.

Cum in ultima perioada exista foarte multe oferte de asa zisa personalizare a calendarelor si agendelor companiilor, la Godmother tonul va fi dat de creativitate si stil, tocmai din dorinta de a diferentia o companie de alta, o imagine a unei companii in fata alteia. Ultimele concepte de calendare si agende livrate de agentie, pentru companii importante din Romania, au reusit sa trezeasca interesul atat prin forme diferite cat si prin materialele de productie inedite (de la coperti magnetice pentru agende, pana la calendare cu senzori de miscare). Rezultatele acestei noi atitudini de creatie a avut un rezultat deosebit in relatia cu clientii, considera account managerii agentiei.

Ca o dovada a acestei atitudini de diferentiere a unei imagini de companie in fata alteia, echipa de la Godmother a demarat o campanie neconventionala, inedita, ce va avea ca rezultat realizarea unor calendare pictoriale foto, ce vor prezenta un utilizator al deja celebrului site de socializare, Facebook.com, alaturi de un fotomodel din Romania. Campania se desfasuara pe Facebook. Mai multe informatii despre campanie puteti citi pe blogul companiei.

Despre Godmother

Despre Godmother.
Godmother este o agentie de publicitate cu o experienta de 10 ani. Compania ofera o gama variata de servicii, pornind de la platforme BTL si evenimente, pana la campanii creative integrate 360˚ sau full interactive. Serviciile agentiei sunt definite de eficienta, rapiditate si creativitate. Un aspect important al serviciilor companiei este legat de respectarea cerintelor si a nevoile clientului.
Contact
0758 045 009
Bucuresti, Strada Vidin 62 – 64
hello@godmother.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/godmother/godmother-lanseaza-colectia-de-agende-si-calendare-pe-2011-