Premii importante la Cannes pentru Pepsi Romania!

BUCURESTI - 9 martie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

La sfarsitul lunii februarie 2004, la Cannes (Franta), PepsiCo Europe a decernat premiile pentru cei mai buni reprezentanti ai sai de marketing si vanzari in 2003.

Premii importante la Cannes pentru Pepsi Romania!

Cu aceasta ocazie, Romania a fost mentionata in mod repetat ca printre performerii PepsiCo Europe.

Reprezentantul PepsiCo Romania, dl. Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International a obtinut, pentru al doilea an consecutiv, cele mai importante premii pentru activitatile de marketing in domeniul bauturilor racoritoare carbonatate:

PepsiCo Europe Cola Champion, pentru rezultate deosebite in promovarea produselor de tip cola ale companiei: crestere in volum, in cota de piata si in indicatorii perceptiei consumatorilor precum si pentru lansarea spectaculoasa a Pepsi Blue Cola in Romania. Conceptul “Pepsi la puterea 4”, creat in Romania, a fost apreciat ca fiind una dintre cele mai simple si mai eficiente modalitati de comunicare catre consumator a ofertei extinse de bauturi racoritoare de tip cola a PepsiCo in Romania.
Pepsi Europe Flavors Champion, pentru rezultatele exceptionale in promovarea bauturilor carbonatate aromate, concretizate in cresterea in volum si cota de piata precum si pentru lansarea Mountain Dew in Romania.

“Aceste rezultate sunt o consacrare a succesului inregistrat de produsele Pepsi in Romania in ultimii ani, din care amintesc lansarea Pepsi Twist, numarul 1 in Europa ca volum de vanzari, campania originala de lansare Mountain Dew, revigorarea brandului Mirinda si lansarea Pepsi Blue, de asemenea nr. 1 in Europa ca volum de vanzari”, a declarat Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager Pepsico International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova. “As dori sa dedic aceste premii intregii echipe a imbuteliatorului nostru autorizat Quadrant Amroq Beverages, a carei contributie la aceste succese este covarsitoare - nici o idee de marketing nu poate fi viabila in absenta unei calitati exceptionale a produselor noastre si a desfasurarii acestora in piata. Ei au reusit sa gaseasca formula succesului si sa o aplice zilnic in toate activitatile de productie si distributie, spre beneficiul consumatorilor nostri. Un cuvant de apreciere in plus pentru departamentul de marketing de la QAB, cu o contributie decisiva in implementarea acestor campanii, precum si pentru echipa agentiei de publicitate Graffiti BBDO pentru suportul creativ”.

Cu acelasi prilej, doi reprezentanti de vanzari ai Quadrant Amroq Beverages, imbuteliatorul autorizat al PepsiCo Beverages International in Romania si Republica Moldova, au primit PepsiCo Ring Of Honour pentru rezultate exceptionale in vanzari. Castigatorii sunt Alin Bebeselea, Supervizor Vanzari (Filiala Pitesti) si Narcis Paicu, Director Dezvoltare Piata Sud-Vest. Narcis Paicu s-a calificat pentru finala mondiala PepsiCo de la New York.

Imbuteliatorul Quadrant Amroq Beverages obtinuse cu cateva zile inainte si Medalia de Bronz pentru calitatea produselor PepsiCo pe parcursul anului 2003.

Produsele PepsiCo sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de Quadrant Amroq Beverages, unul dintre cei mai importanti investitori americani in Romania. QAB detine in portofoliul sau si marcile de produse necarbonatate Prigat si apa minerala Perla.

Despre Graffiti BBDO

Pentru mai multe informati, contactati:

Graffiti BBDO, Ruxandra Voda, tel: 221 02 00

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/premii-importante-la-cannes-pentru-pepsi-romania