Incepe Luna Colgate- Luna Igienei Orale pentru Toţi

BUCURESTI - 6 iunie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 6 iunie, 2005: Colgate-Palmolive România derulează în luna iunie programul Luna Colgate, cel mai extins program de educaţie a populaţiei în domeniul igienei dentare, desfăşurat în Romania începând din anul 1999. În cadrul programului, populaţia va beneficia de consultaţii stomatologice gratuite în cabinete şi de preţuri speciale în magazine pentru toate produsele de îngrijire orală Colgate.

Incepe Luna Colgate- Luna Igienei Orale pentru Toţi

Numărul cabinetelor stomatologice incluse în program a crescut faţă de anul trecut la peste 1250 în toata ţara. Cabinetele au fost cooptate în program cu ajutorul Asociaţiei Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România, partener al companiei Colgate-Palmolive în această campanie încă de la începutul programului.

“Ne-am alăturat acestui program din dorinţa de a-i ajuta pe pacienţi să conştientizeze necesitatea de a merge la controale stomatologice periodice. După şase ani de derulare a acestui program, numărul persoanelor care s-au prezentat la medic nu numai că a crescut, dar am putut constata că pacienţii au devenit foarte preocupaţi de îngrijirea sănătăţii orale. Ei revin la medic pentru consultaţii anuale de control, profilactice, în cazul urgenţelor sau restaurărilor complexe”, declară Dr. Voicu A. David, Preşedintele Asociaţiei Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România.

Obiectivul programului Luna Colgate este să-i determine pe pacienţi să conştientizeze importanţa igienei dentare corecte seara şi să le creeze obisnuinţa de a merge periodic la control anual preventiv la medicul stomatolog curant. Astfel, pacienţii care în luna iunie vor intra în cabinetele stomatologice participante cu un ambalaj al unuia dintre produsele Colgate incluse în program -pastă de dinţi, periuţe sau apă de gură - vor primi o consultaţie gratuită şi o mostră de pastă de dinţi Colgate Total Clean Mint.

“Programul Luna Colgate a devenit deja o tradiţie în România şi nu este singurul dezvoltat de compania noastră. În ultimii ani, programele derulate împreună cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Ministerul Sănătăţii şi dedicate copiilor şcolari au inclus peste 3,5 milioane de elevi din toată ţara, atât din mediul rural, cât şi urban. Colgate-Palmolive va investi constant, nu numai în produse inovatoare, ci şi în dezvoltarea acestor programe educaţionale”, spune un reprezentant al companiei Colgate-Palmolive.

Programul Luna Colgate va fi susţinut de o campanie TV. În magazine şi hypermarketuri, pe tot parcursul lunii iunie vor putea fi întâlnite echipe de promoteri care îi vor ajuta pe consumatori să aleagă produsul de igienă orală adecvat şi care vor împarţi pliante cu informaţii despre Luna Colgate. Produsele Colgate incluse în program vor fi semnalate prin materiale promoţionale la punctele de vânzare.

Despre Image Promotion

Compania Colgate-Palmolive este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi este lider de piaţă pe segmentul pastă de dinţi. Portofoliul companiei cuprinde mărci locale şi internaţionale, cum ar fi: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D'Amaris.
Image Promotion
carmenm@imagepromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-promotion/incepe-luna-colgate-luna-igienei-orale-pentru-toti