Cat de des suna in tara romanii plecati in strainatate?

Sibiu - 26 august 2015

Comunicat tip General in IT&C, Social, Stiinta / Cercetare

Chiar si cand sunt stabiliti in strainatate, romanii simt ca Romania este “acasa”, iar motivul principal este ca in tara sa afla familia si prietenii vechi.

Dar cat de des suna romanii din strainatate in tara? Si cat de mult vorbesc la telefon cu cei dragi?


KeepCalling a derulat un studiu pe baza sa de clienti si conform datelor, putem concluziona ca:

- Romanii suna cel putin saptamanal in tara;

- Suna mai mult pe telefoane mobile, desi apelurile catre telefoanele fixe sunt mai ieftine.

- In medie, durata apelurilor este de 11 minute;

- Media difera usor de la un sezon la altul, durata apelurilor fiind cu 1 minut mai mare iarna si in sezonul rece decat vara.


Deloc surprinzator, obiceiurile romanilor sunt puternic influentate de sarbatorile religioase de-a lungul anului. Prin urmare, exista 4 perioade de varf in care emigrantii romani suna mai des in tara, iar durata apelurilor este mai mare in preajma:

- Sarbatorilor de Paste

- Craciunului si sarbatorilelor de iarna

- Anului Nou

- Zilei de 8 martie (Ziua Mamei).


KeepCalling ofera clientilor sai abonamente de voce sau produse prepaid de telefonie, reincarcari de mobil si numere virtuale. Serviciile de voce sunt produsele preferate ale romanilor, pe locul doi aflandu-se reincarcarile de mobil, serviciu prin care romanii aflati in strainatate trimit credit prepaid pe telefoanele prietenilor si familiei din tara.  


Cu sediul central in Sibiu, compania KeepCalling ofera servicii de telefonie internationala pentru imigrantii din intreaga lume. Desi initial serviciul a fost creat pentru romanii din S.U.A., pentru a-i ajuta sa pastreze o relatie apropiata cu cei dragi de acasa, acum serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti din S.U.A., Europa, America de Sud, Australia, Asia sau Africa.  


In paralel cu latura business, compania este direct implicata in programe de responsabilitate sociala, atat in Sibiu, cat si la nivel mondial. KeepCalling deruleaza un program complex de activitati de sustinere a dezvoltarii comunitatilor locale, directionandu-si interesul in mod constant catre domenii din cele mai variate: educatie, protectia mediului, sport, protectia animalelor si implicare sociala. Cel mai recent proiect al companiei in domeniul educatiei consta in subventionarea taxei de scolarizare a studentilor in primul an de la specializarea Marketing din cadrul Universitatii Lucian Blaga.


Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2015, KeepCalling a fost din nou nominalizata in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.

Taguri: romanikeepcallingemigranti
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/keepcalling/cat-de-des-suna-in-tara-romanii-plecati-in-strainatate