A lansa sau a nu lansa noi produse? Aceasta e intrebarea!

BUCURESTI - 19 septembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

LEADERS Romania impreuna cu Bridge Communication organizeaza cea de-a doua editie a seminarului Brandactivity pe 9-10 octombrie. Aceasta editie isi propune sa analizeze pasii necesari pentru a lansa un nou produs, sa reediteze succesul seminarului de anul trecut si sa adune critici la fel de favorabile din partea participantilor.

A lansa sau a nu lansa noi produse? Aceasta e intrebarea!

Dezvoltarea de noi produse se incadreaza in strategia de brand a unei companii ca fiind una dintre metodele prin care o companie poate creste, se poate extinde ca prezenta pe piata si isi poate creste profitabilitatea. Tocmai de aceea pentru a crea noi produse de succes, companiile trebuie sa creeze o strategie adecvata de lansare a unui nou produs/serviciu si sa se asigure ca toate grupurile interesate sunt pregatite sa sprijine noua lansare.

Cei mai buni practicieni din marketing si publicitate vor veni sa-ti prezinte atat partea practica, cat si cea teoretica a procesului de lansare pe piata a unui nou produs/serviciu. Vor analiza pasii necesari care trebuie parcursi, problemele pe care le-au intampinat in meseria lor si solutiile adoptate, folosindu-se atat de studii de caz din Romania, cat si din strainatate. Scopul Brandactivity este sa furnizeze exemple relevante si tangibile despre cum se lanseaza si comercializeaza un nou produs si trucuri despre cum un produs sau brand reuseste sa se impuna pe piata spre deosebire de altele, oferind totodata o oportunitate excelenta pentru cei din industrie sa relationeze.

Timp de doua zile, Brandactivity iti va raspunde la intrebari precum:

-Care sunt beneficiile dezvoltarii de noi produse?
-Cum vei putea sa dezvolti in mod eficient idei de produse de succes?
-Ce decizii trebuie sa iei pentru a putea crea un brand nou, pentru a te putea ocupa de un brand corporate deja existent sau pentru a genera o extindere a brandului pentru produsele/serviciile noi?
-Care sunt pasii necesari pentru a mentine comercializarea noului produs?
-Cum poti evalua si gestiona eficienta unui produs recent lansat?

Despre LEADERS Romania


Te asteptam pe data de 9 si 10 octombrie 2006, intre orele 9:00 – 18:00 la Romexpo, Sala Virgil Madgearu, Bucuresti. Informatii despre agenda evenimentului si despre conditiile de participare poti gasi pe website-ul www.brandactivity.ro.
Pentru detalii suplimentare te rugam sa contactezi:

Elena Paslaru | Brandactivity Project Manager
Mobil: +40741137891 | Tel: +0213110946
Info@brandactivity.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leaders-romania/a-lansa-sau-a-nu-lansa-noi-produse-aceasta-e-intrebarea