A început prima etapă de evaluare a magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2017

BUCURESTI - 6 iulie 2017

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Stiinta / Cercetare, Retail, Internet

104 magazine online s-au înscris anul acesta în Competiția GPeC, dintre care 97 au fost acceptate în concurs, acestea întrunind criteriile de preselecție și fiind atestate prin Marca de Încredere Trusted.ro. Cele 97 de magazine se află acum în prima etapă de evaluare GPeC, fiind analizate de 28 de specialiști în e-commerce și marketing online – membri în Juriul GPeC.

A început prima etapă de evaluare a magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2017
 Competiția magazinelor online GPeC înseamnă infinit mai mult decât un simplu concurs – este un proces complex de optimizare a magazinelor online participante în timp real. Practic, acestea au acces la două rapoarte de audit făcute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce, ținând cont de aproape 200 de criterii de evaluare și află concret ce trebuie să remedieze pentru creșterea ratei de conversie. Aceasta este adevărata valoare adusă magazinelor. 

Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

Website-urile magazinelor online sunt evaluate prin peste 190 de criterii esențiale pentru orice business online – de la ergonomia site-ului, până la experiența de navigare și cumpărare, funcționalități, aspecte legislative, SEO, Securitate, varianta de Mobile a site-ului, Content, Social Media și E-Mail Marketing.

În urma evaluării, fiecare magazin primește un raport de audit complex asupra prezenței sale online, conținând punctajele obținute și recomandări avizate despre remedierea problemelor semnalate, scopul Competiției GPeC fiind de a crește calitatea magazinelor și, astfel, încrederea consumatorilor în comerțul online.

În urma primei etape de evaluare, magazinele înscrise în competiție vor avea ocazia să se întâlnească la discuții cu membrii juriului GPeC pentru a dezbate pe larg asupra raportului de audit, pentru clarificarea anumitor aspecte și pentru a primi sfaturi practice de la Juriu în scopul îmbunătățirea site-urilor. Întâlnirile Consultative GPeC vor avea loc pe data de 21 iulie, la București.

După întâlnirile cu Juriul GPeC, magazinele au la dispoziție 2 luni pentru a implementa recomandările specialiștilor, urmând ca în octombrie să fie reevaluate în cadrul etapei finale de auditare. În funcție de media notelor obținute în cele două etape de jurizare, vor fi decernate premiile magazinelor cu cele mai bune punctaje în cadrul celei de a 12-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce din 15 noiembrie.

“Competiția magazinelor online GPeC înseamnă infinit mai mult decât un simplu concurs – este un proces complex de optimizare a magazinelor online participante în timp real. Practic, acestea au acces la două rapoarte de audit făcute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce, ținând cont de aproape 200 de criterii de evaluare și află concret ce trebuie să remedieze pentru creșterea ratei de conversie. Aceasta este adevărata valoare adusă magazinelor care aleg să participe an de an în Competiția GPeC”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. Le urez succes celor 97 de magazine înscrise în Competiția GPeC și îi mulțumesc Juriului GPeC pentru efortul și timpul dedicat în analizarea magazinelor”, conchide Andrei Radu.

Componența Juriului GPeC 2017

Nu mai puțin de 28 de specialiști cu o experiența vastă în domeniu fac parte anul acesta din Juriul Competiției GPeC: Adrian Ichim (Advanced Ides), Adrian Pintilie (Extended), Alexandru David (Creadiv), Alexandru Lăpușan (Zitec), Ana Sipciu (Google România), Anabela Luca (adLemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avădanei (DefCamp), Andrei Georgescu (White Image), Bianca Grip (GripAds), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Cătălin Emilian (RTB House), Cosmin Dărăban (GoMag), Cosmin Năstasă (Edge), Cristian Ignat (Canopy), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene, Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Bogdan Aron (2Performant), Eugen Potlog (UX Studio), Horia Neagu, Iulian Ghișoiu (TargetWeb), Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Mihai Andrei (WebDigital), Mihai Vînătoru (DWF), Răzvan Acsente (OLX), Valentina Iorga (Tremend), Victor Kapra.

Competiția Magazinelor Online GPeC 2017 este susținută de Carrefour România.