Comerciantii online se evidentiaza cu stamp-ul 'Participant la Gala E-Commerce'

BUCURESTI - 8 iunie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Link2eCommerce a lansat ieri stamp-ul “Participant la Gala E-Commerce”, un buton de mici dimensiuni pe care magazinele online inscrise in concurs il pot afisa pe site-urile lor. Scopul butonului este de a conduce mesajul transmis de Gala Premiilor in E-Commerce din zona de business catre consumatorul final.

Comerciantii online se evidentiaza cu stamp-ul 'Participant la Gala E-Commerce'

Prin intermediul stamp-ului “Participant la Gala E-Commerce”, utilizatorii obisnuiti vor sti ca se afla pe un site care s-a inscris de buna voie intr-o competitie, acceptand sa fie analizat de specialistii din juriu. Este un semnal pozitiv prin care respectivul magazin online isi doreste o afacere de succes si accepta provocarea unui concurs pentru a deveni mai bun, pentru a oferi servicii de calitate clientilor, pentru a avea un site atractiv, ergonomic si optimizat din punct de vedere al functionalitatii.

Gala Premiilor in E-Commerce isi propune sa contribuie la standardizarea industriei, tocmai de aceea comerciantii inscrisi in competitie sunt jurizati in functie de peste 100 de elemente bine delimitate care vizeaza design-ul, functionalitatea, continutul, originalitatea si vizibilitatea si profesionalismul magazinului in relatia cu clientii (customer experience). Organizatorii incearca, astfel, sa impuna standarde de calitate pe care ar trebui sa le respecte orice site de comert electronic. Prin stamp-ul “Participant la Gala E-Commerce”, utilizatorii obisnuiti vor sti ca specialistii din juriu puncteaza sau depuncteaza comerciantul inscris in functie de cele peste 100 de elemente amintite si ca site-ul pe care se afla accepta aceasta provocare.

“Este un plus de credibilitate, un avantaj de imagine pentru magazinele care afiseaza acest stamp”, afirma Andrei Radu, directorul Link2eCommerce. “E ca si cum le-ai spune clientilor tai: “stim ca nimeni nu e perfect, dar noi vrem sa ne dezvoltam constant si sa va oferim servicii de calitate”. Personal, vad prin acest buton un mijloc de comunicare cu clientul – “participam intr-o competitie, vrem sa crestem, vrem sa facem comert electronic adevarat, vrem sa fim buni”, adauga Andrei Radu.

Afisarea stamp-ului “Participant la Gala E-Commerce” este strict optionala. Organizatorii nu obliga sub nici o forma comerciantii inscrisi in concurs sa publice acest simbol. Cu toate acestea, abia lansat ieri, stamp-ul este deja post-at pe 3 magazine online. Primul care a sustinut ideea a fost www.Marketonline.ro, urmat la foarte scurt timp de www.PCfun.ro si www.Bilete.ro.

In acest moment, se afla inscrise la Gala Premiilor in E-Commerce 14 magazine online. Incepand cu saptamana viitoare ele vor fi afisate pe site-ul organizatorilor, www.link2ec.ro, in dreptul categoriilor la care s-au inscris. Le uram succes tuturor si fie ca cei mai buni sa castige!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/comerciantii-online-se-evidentiaza-cu-stamp-ul-participant-la-gala-e-commerce