Utilizatorii online pot vota “Masina Anului 2012 in Romania” pe Auto.ro

BUCURESTI - 29 noiembrie 2011

Comunicat tip General in Auto, Sport, Internet

Utilizatorii din mediul online au posibilitatea sa voteze pe site-ul Auto.ro una dintre cele 10 finaliste candidate la titlul “Masina anului 2012 in Romania”, pana pe data de 7 decembrie 2011.

Utilizatorii online pot vota “Masina Anului 2012 in Romania” pe Auto.ro
 “Ne bucuram ca Auto.ro, in cadrul parteneriatului cu Asociatia Presei Auto din Romania, poate oferi tuturor utilizatorilor din mediul online romanesc posibilitatea de a-si exprima preferintele alaturi de pozitia oficiala a jurnalistilor specializati in domeniul auto”. 

Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro.

Auto.ro este partener cu Asociatia Presei Auto din Romania - APAR - in vederea promovarii competitiei „Masina Anului 2012 in Romania”, cel mai important eveniment din domeniul auto care se va desfasura in data de 8 decembrie si va fi jurizat de catre jurnalistii de specialitate ai APAR.

Auto.ro sustine ideea competitiei in mediul online romanesc oferind o platforma prin care utilizatorii de internet au posibilitatea sa voteze masina preferata dintre cele 10 finaliste aflate in competitie pentru titlul “Masina anului 2012 in Romania”: BMW Seria 1, Chevrolet Aveo, Citroen C4, Ford Focus, Hyundai Elantra, Kia Rio, Nissan Micra, Peugeot 508, Range Rover Evoque, Toyota Yaris.

Misiunea site-ului Auto.ro este de a-si ajuta utilizatorii in procesul de tranzactionare, simplificand cautarea si vanzarea de masini on-line, prin servicii care ofera mai mult decat simpla postare de anunturi, pozitia sa pe piata fiind datorata experientei vaste in acest domeniu.

In acest scop, echipa Auto.ro a dezvoltat instrumentul AutoIndex, bazat pe facilitatile Bursa Auto Index, Avantaj Client, Sugestie Pret si Buget Fix, care ofera utilizatorilor informatii complexe si precise pentru a lua cea mai buna decizie de vanzare sau cumparare. Aceste statistici si informatii sprijina cumparatorul privind achizitia in functie de buget, nevoi si asteptari, si, totodata, ajuta vanzatorul sa isi raporteze oferta la alte modele asemanatoare si sa inteleaga evolutia pietei.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/netbridge-development/utilizatorii-online-pot-vota-masina-anului-2012-in-romania-pe-auto-ro