ESPN STAR Sports foloseşte SPSS pentru evaluarea preferinţelor telespectatorilor şi pentru facilitarea furnizării unui conţinut mai atractiv

BUCURESTI - 27 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

SPSS Inc., cel mai important furnizor de programe de predicţie analitică la nivel mondial, a anunţat că tehnologia sa permite postului ESPN STAR Sports să identifice rapid preferinţele a milioane de telespectatori din întreaga Asie, inclusiv a comunităţii mobile în rapidă creştere, iar apoi să dezvolte programe bazate pe aceste rezultate.

ESPN STAR Sports foloseşte SPSS pentru evaluarea preferinţelor telespectatorilor şi pentru facilitarea furnizării unui conţinut mai atractiv

ESPN STAR Sports este un joint venture 50:50 între două din cele mai importante companii de cablu şi satelit ─ ESPN Inc. şi STAR. Combinând punctele forte şi resursele companiilor părinte, Walt Disney (ESPN) şi News Corporation Ltd. (STAR), ESPN STAR Sports este recunoscut ca fiind cel mai important şi complet furnizor de ştiri sportive din Asia. ESPN este recepţionat în peste 139 de milioane de gospodării, iar STAR Sports în peste 65 de milioane.

Măsurarea expunerii, atât continuu cât şi electronic, a fost posibilă pentru ESPN STAR Sports pe diferite pieţe din Asia. Totuşi, măsurarea angajării, care implică atitudini şi percepţii, necesită o abordare personalizată. ESPN STAR Sports căuta de asemenea o metodă pentru a ajunge la mai mulţi telespectatori mobili care nu fuseseră incluşi în metoda de măsurare anterioară.

Cu aplicaţiile SPSS, ESPN STAR Sports poate acum să studieze simultan telespectatorii din Asia, indiferent de locaţie (mobilă sau la domiciliu), în diferite limbi, trecând direct la sondarea multinivel a ceea ce au văzut, a ceea ce le-a plăcut şi cu ce au reacţionat, precum şi măsurarea atitudinilor rezultante a acestora faţă de mărcile asociate emisiunilor.

'Mult timp am preluat aceste informaţii prin focus grupuri şi studii cantitative derulate la nivel local. Ne-am orientat către programul SPSS de management al feedback-ului pentru firme pentru a ne face această imagine consecvent şi simultan pe diferitele componente ale geografiei asiatice, alături de nivelurile de audienţă,' a afirmat Anand Rego, director de cercetare pentru ESPN STAR Sports.

'O asemenea informaţie la momentul oportun este valoroasă nu numai pentru ESPN STAR Sports,, dar şi pentru partenerii noştri comerciali, pentru crearea şi îmbunătăţirea unui conţinut adecvat. De asemenea, programul SPSS ne ajută să finalizăm rezultatele studiului în timp util, mai ales în condiţiile în care noi transmitem cele mai interesante evenimente sportive pe două canale, pe lungimi de undă multiple şi în peste 25 de ţări asiatice.'

'Puterea programului SPSS furnizează canalului ESPN STAR Sports o modalitate simplă şi eficientă de a ajunge la telespectatorii săi,' a afirmat preşedintele şi CEO SPSS, Jack Noonan. 'Avantajele sunt numeroase, inclusiv capacitatea de a oferi mai multe programe orientate spre client, fapt care, la rândul său, creează o mai mare satisfacţie a telespectatorilor şi un volum care determină o creştere a proporţiilor de contribuţie ale sponsorilor.'

Despre SPSS Inc.
SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia companiei face legătura dintre date şi acţiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre condiţiile actuale şi evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienţi din sectorul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru a contribui la creşterea veniturilor, reducerea costurilor, îmbunătăţirea proceselor importante şi detecţia şi prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienţi SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.
Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informatii:

Alin Zainescu
newmedia PR
Tel./Fax: 0318 057 133

alin@newmedia.com.ro
alin@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/espn-star-sports-foloseste-spss-pentru-evaluarea-preferintelor-telespectatorilor-si-pentru-facilitarea-furnizarii-unui-continut-mai-atractiv1