SPSS depaseste castigurile prevazute pentru primul trimestru al 2005

BUCURESTI - 5 mai 2005

Comunicat tip General in Afaceri

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) lider mondial de software pentru analize predictive, a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru primul trimestrul al anului, încheiat la 31 martie 2005. Compania a depăşit graficul stabilit de câştiguri, raportând un câştig pe acţiune de 0,13 dolari, acest lucru reprezentând o creştere de 18 procente, raportată la 0,11 procente pentru aceeaşi perioadă a anului trecut. În rezultatele pentru 2005 au fost incluse şi schimbările legate de îmbunătăţirile la nivel de management al costurilor, acestea totalizând aproximativ 1,7 milioane dolari. Încasările se ridicau la 47,1 milioane de dolari la 31 martie 2005, mai mult cu 10 milioane dolari faţă de 31 decembrie 2004.

SPSS depaseste castigurile prevazute pentru primul trimestru al 2005

“Un bun flux al vânzărilor a fost evidenţiat de-a lungul primului trimestru al anului 2005”, a declarat Jack Noonan, preşedinte şi CEO SPSS. “Rata licenţelor şi a serviciilor de mentenanţă a crescut de la 5 la 6 procente, comparativ cu o creştere puternică şi în anul 2004. Credem că succesul nostru pe piaţă se datorează şi recunoaştreii SPSS în rândul analiştilor din industrie, lucru care ne duce cu gândul la o creştere rapidă în viitor”.

Preşedintele SPSS declară în continuare: “Performanţa favorabilă din primul trimestru, care întregeşte un ultim trimestru al anului 2004 de asemenea puternic, nu înseamnă că este un trend în companie ci credem că este doar o validare a strategiei nostre şi o demonstrare înca o dată a abilităţii noastre de a livra valoare pentru clienţii şi acţionarii noştri”.

Dintre companiile cu care SPSS a semnat contracte de licenţă software sau contracte de asistenţă, amintim: Caterpillar, Inc, DaimlerChrysler AG, Departamentul de Apărare Naţională al Forţelor Canadiene, Ministerul de Apărare al Olandei, H.J. Heinz Company, Institutul de Ştiinţe Sociale al Universităţii din Tokio, Ministerul Resurselor Naturle din Ontario, Philips, Wal-Mart Stores, Yahoo! Inc şi alte companii importante.

“Planurile noastre dau rezultate” a spus Raymond Panza, SPSS Executive Vice President şi Chief Financial Officer. “Compania economiseşte prin îmbunătăţirile la nivel de management al costurilor şi productivitate ridicată. În timp ce ne preocupă eficientizarea operaţiilor şi îmbunătăţiri de suprafaţă, câştigurile noastre vor continua să crească şi să depindă de venituri.”

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. este cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Grupul Romsym

Grupul Romsym este unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/spss-depaseste-castigurile-prevazute-pentru-primul-trimestru-al-20051