SPSS lanseaza o noua versiune a platformei de cercetare de piata Dimensions

BUCURESTI - 10 mai 2005

Comunicat tip General in IT&C

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS), furnizorul lider de software pentru analize predictive şi instrumente pentru industria de cercetare de piaţă, a anunţat recent disponibilitatea celei mai recente versiuni a Dimensions(TM), Dimensions 3.0, o suită cuprinzătoare pentru designul cercetărilor, coletarea datelor, gestionarea acestora, analiză şi publicare a rezultatelor cercetării. Dimensions 3.0 reprezintă o descoperire tehnologică importantă cu introducerea unui nou limbaj de script pentru cercetare care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a îşi continua practicile de muncă obişnuite punându-le la dispoziţie noi oportunităţi de a crea cercetări mai bogate care îmbunătăţesc experienţa per total a respondenţilor.

SPSS lanseaza o noua versiune a platformei de cercetare de piata Dimensions

Dimensions 3.0 se bazează în întregime pe un singur set integrat de tehnologii esenţial care suportă o arie largă de cercetări de la cercetare multilingvistică şi multi-modele şi până la proiecte unice mai mici.

Noul limbaj Dimensions Scripting le permite utilizatorilor mrInterview(TM) a Dimensions, un sistem de creare şi gestionare online a cercetărilor prin telefon şi mrStudio(TM), un sistem de dezvoltare de script şi gestionare cuprinzătoare de date, să se axeze pe îmbunătăţirea calităţii cercetărilor şi reducerea ciclului de viaţă al cercetării.

"Dimensions 3.0 oferă o perspectivă semnificativă asupra modului în care funcţionează cercetarea şi a modului în care reacţionează respondenţii," a declarat Hans Donkers, research director la EIM Stratus,o firmă de consultanţă în domeniul managementului din Olanda.
Noul Dimensions Scripting sporeşte funcţionalitatea mrInterview şi, prin intermediul noii opţiuni mrStudio Interview, le oferă utilizatorilor puternici primul Unified Scripting Environment care poate fi utilizat în fiecare etapă a procesului de cercetare. mrStudio este prima aplicaţie care le permite cercetătorilor să construiască, editeze, previzioneze şi realizze cercetări test pe desktop fără să fie nevoie să trimită mai întâi cercetările unui server web.

Alte noi opţiuni ale Dimensions 3.0 includ:

• AutoAnswer, care le permite celor care creează cercetări să testeze structura şi logica cercetării prin rularea a sute de interviuri de test.

• WordCapture – folosit pentru a genera cercetări din informaţia deja avută în Microsoft Word.

• Abilitatea de a crea chestionare în limbi în care este nevoie de 2 byte pentru reprezentarea unui caracter, cum este spre exemplu limba japoneză.

• Multe opţiuni de telefon cum sunt suportul sporit pentru time-zone, calificări ale celor care realizează interviuri şi posibilitatea de a crea şi personaliza rapoarte telefonice.

• mrStudio şi mrInterview suportă acum posibilitatea de a combina aproape un număr nelimitat de întrebări pe o singură pagină, inclusiv combinaţii care conţin una sau mai multe grile de orice tip cu orice număr de alte tipuri de întrebări.

• Script Snippets, le oferă utilizatorilor posibilitatea de a spori setul de opţiuni existent al mrInterview prin intermediul implementării unui cod care a fost construit cu mrStudio.

• Două sau mai multe seturi de date pot acum fuziona cu succes în cadrul mrStudio prin intermediul noilor opţiuni de fuzionare verticale şi orizontale.

În plus la mrStudio şi mrInterview, alte produse ale Dimensions includ mrPaper(TM), care le permite cercetătorilor să creeze cercetări pe hârtie uşor şi eficient; mrScan(TM), care pregăteşte automat cercetările pe hârtie pentur scanare; mrTables(TM) pentru interacţiunea cu tabelele pe un desktop; şi mrTranslate(TM), care facilitează abilitatea cercetătorilor de a gestiona proiecte multilingvistice şi multi-modale. The Dimensions Data Model(TM), care se află la baza platformei Dimensions foloseşte tehnologii deschise, standard în industrie care le permit utilizatorilor să îşi creeze propria metodologie de cercetare.

24 din 25 organizaţii de top de cercetare de piaţă se bazează pe tehnologiile SPSS pentru a îşi maximiza productivitatea şi acurateţea în fiecare fază a procesului de cercetare, de la proiecte de cercetare ad hoc până la programe complexe de cercetare cu volum.

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. este cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Grupul Romsym

Grupul Romsym este unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/spss-lanseaza-o-noua-versiune-a-platformei-de-cercetare-de-piata-dimensions1