Pentru prima oara in publicitatea din Romania, CapNext si Salonta au curajul sa arate adevarul

BUCURESTI - 18 aprilie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

De ce sa te ascunzi in spatele unei metafore cind produsul tau este o metafora vie? De ce sa arati oameni frumosi gemand de placere muscand din produsul tau, cand ai putea sa arati cum il faci? Pentru prima oara in Romania, in cazul Salonta, comunicarea creata de CapNext, iti arata adevarul.

Obisnuiti cu imaginile de la jurnalele de stiri cu OPC-ul dand buzna in tot soiul de fabrici mizere de mezeluri, plasat intr-o industrie cu o imagine precara, actul Salonta este de un curaj fara precedent.
Un curaj posibil datorita experientei, traditiei si calitatii mezelurilor Salonta.
“In momentul in care vezi fabrica, asculti povestile oamenilor care au prins revolutia aici, ii vezi cum isi pun in fiecare zi halatele albe si isi ascund parul sub sepci, constati grija directorului tehnic cu ciupicii - va rog, puneti-va ciupicii, nu intrati asa, te uiti la inoxurile impecabil pastrate din ‘70 pina acum, vezi curatenia impecabila, incerci sa detectezi vreun miros dubios dar nu reusesti, iti dai seama ca produsele care ies din fabrica asta nu au nevoie de artificii ca sa fie vandute, de false povesti in spate, ci de adevar” spune echipa de creatie de la CapNext.

De aceea actorii au fost chiar muncitorii si nimic din ce exista in spot nu este adus special pentru filmare.
De 30 de ani Salonta produce numai mezeluri premium din categoria crud-uscate. Procesul de productie este foarte laborios si dureaza la cele mai sofisticate dintre mezeluri si cite 80 de zile. Majoritatea operatiunilor sunt facute manual, pentru ca, vorba muncitorilor, nici o masina nu-ti poate alege carnea de pe carcasa, mai bine ca mana omului. Dar exista si computere care urmaresc viteza de uscare, umiditatea si temperatura mezelurilor din camerele de maturare.

“Cand a vazut cum arata fabrica regizorului italian Roberto Bado i-a cazut fata. Omul, italian, adica un cunoscator al fineturilor in materie de mancare, a fost impresionat de modul cum arata locul. Nu mai putin producatoarea elvetianca Anke Tanneberg de la 411 International Film Production sau DOP-ul danez Sebastian Wintero.”

Despre NextCap

Echipa care a realizat campania este formata din client Radu Morar – Marketing Director si Radu Dumitrescu – Brand Manager, agentia: Raluca Feher – Copywriter, Ioana Parvan – Art Director, Costin Popescu- Director de creatie, Wanda Podgurschi- Client Service.

Contact:
Sabina Zeres
Otilia Mihailov-Dumitrescu
sabina@nextcap.ro/otilia@nextcap.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/pentru-prima-oara-in-publicitatea-din-romania-capnext-si-salonta-au-curajul-sa-arate-adevarul