Potco Nino - un nou produs din carne de pui destinat copiilor lansat de Perutnina
Brasov - 25 iunie 2015
Comunicat tip Produse / Servicii in Retail
Perutnina Romania lanseaza un nou produs dedicat copiilor si nu numai, ce se diferentiaza la raft prin forma inedita, culori atractive si eticheta reciclabila. In plus produsul este certificat HALAL , are un continut redus de sare, este bogat in proteine si nu contine gluten, potentiatori de gust, arome artificiale sau coloranti.
Gama Pepe
Florin Lupu, directorul companiei Perutnina Romania
Din iunie 2015, Perutnina Romania isi extinde gama de produse Pepe , destinata in special copiilor si lanseaza Specialitatea de pui Pepe Potco Nino 200g. Conceput dupa o reteta speciala, acest produs are un continut ridicat de carne de pui (83%) si un gust excelent. In plus produsul are un continut redus de sare, este bogat in proteine si nu contine gluten, potentiatori de gust, arome artificiale sau coloranti. La fel ca toate celelalte produse Perutnina, acest produs este certificat HALAL (fara carne de porc, fara emulsie de soric, fara slanina). Avand un design placut si atractiv, produsul se remarca prin forma sa, culorile specifice brandului si eticheta reciclabila, copiii avand posibilitatea sa o foloseasca drept plansa de colorat.In prezent Gama Pepe detine urmatoarele produse: Mini Crenvursti de pui fara membrana 100g, Mini Pate cu ficat de pui 50g, Piept de pui feliat 100g, Sunca de curcan feliata 100g si Mini Sunca din piept de pui 200g.
Despre Perutnina Romania
Perutnina Romania face parte din grupul de firme Perutnina Ptuj (fosta Avicola Iugoslavia), cu sediul in orasul Ptuj, Slovenia. Perutnina Romania are sediul in Brasov si este prezenta pe piata interna din 2007. Compania si-a inceput activitatea prin comercializarea de carne congelata iar din 2010 aceasta si-a largit portofoliul de produse cu preparate din pui si curcan. Perutnina este singurul producator prezent pe piata din Romania ce are in portofoliu produse certificate Halal, ce nu contin carne de porc, emulsie de soric sau slanina.
In 2014, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 4 milioane de EUR (in crestere cu 28% fata de 2013). Produsele sunt comercializate in marile retele internationale de magazine prin distributie directa cat si in magazine din comertul traditional prin mai multi parteneri printre care Whiteland Sales & Marketing, distribuitori cu acoperire nationala.
-
Ioana Es Sabi
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- PERUTNINA ROMANIA