Numeste un instrument de marketing pe care il folosesti acum - Marketing Intro 17 – 18 ianuarie 2008

BUCURESTI - 17 decembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Va ganditi la vacanta, cadouri si sarmalute? Concurenta nu doarme! Clientii asteapta
noutati! Lumea afacerilor se misca rapid! In 2008 afla despre instrumentele de marketing care fac diferenta in cadrul unei strategii de marketing (www.marketingforum.ro ). Niciodata nu este prea devreme sa va ganditi la planurile pentru anul viitor!

Picant provoaca persoanele care lucreaza in marketing sa inceapa anul in forta, acumuland noi informatii despre activitatea de marketing. Integrarea marketingului in companie nu este doar o necesitate stricta ci este una din modalitatile de crestere a sanselor de succes pentru orice companie. Marketing Intro (www.marketingforum.ro ) propune persoanelor care detin cunostinte reduse de marketing, o imagine simpla, clara si realista asupra activitatilor de marketing.
In cadrul Marketing Intro, pe parcursul a doua zile, trainerii vor prezenta mediul de marketing si importanta lui pentru afacerea in sine. Care sunt componentele mediului de marketing, cum influenteaza acestea strategia de marketing, de ce nu trebuie omisa nicio componenta, de ce trebuie sa adaptam strategia de marketing la specificul activitatii si nu e indicat sa-I copiem pe altii? Acestea sunt intrebari la care veti invata sa raspundeti cu ajutorul trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof.
Alte tematici atinse in cadrul trainingului, tematici pe care le veti exersa prin intermediul workshopurilor sunt:
·Concurenta
·Strategia de piata
·Cota de piata
Cota absoluta
Cota relativa
·Rata de crestere a pietei
·Cercetarile de marketing
·Nevoia de cercetare - scopul cercetarii
·Tipologia cercetarilor
Cantitative
Calitative
·Mixul de marketing
·Produs
·Pret
· Distributie
·Comunicare
·Planul de marketing
·Nevoia de planificare
·Continutul unui plan de marketing
·Analiza swot

Trainingul are o durata de aproximativ 12 ore si cuprinde plegerile trainerilor, work-shopuri, exemple si discutii libere.
Pachetul de Training contine:
1.Prestatia Trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea (wellcome si 2 pauze) in fiecare zi
Data Limita pentru inscrieri este 14 ianuarie 2008
Taxa de participare la Marketing Intro Open Training este 750 RON+TVA/persoana pentru 2 zile la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
·10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 31 decembrie 2007.
·5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) este furnizor si organizator de traininguri bazate pe eficienta si specializare, bazandu-se pe conceptul “Doar Esentialul”- furnizarea de informatii strict necesare pentru desfasurarea eficienta a activitatii de marketing, comunicare, branding, optimizare de site etc.
Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/numeste-un-instrument-de-marketing-pe-care-il-folosesti-acum-marketing-intro-17-18-ianuarie-2008