Software-ul – Produs sau Serviciu? – Byte Marketing 26 27 octombrie 2007

BUCURESTI - 10 octombrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Ambalajul, marca, ciclul de viata sunt cateva elemente care definesc un produs. Intangibilitatea si inseparabilitatea sunt cateva caracateristici ale serviciilor. Ce este mai important in cazul unui software? BYTE Marketing (www.marketingforum.ro ) propune un raspuns la aceasta intrebare, pe 26 si 27 octombrie.

Byte Marketing este un training deschis de marketing pentru aplicatii software, cu durata de 2 zile. Se adreseaza persoanelor din departamentele de marketing si IT ale companiilor mici si mijlocii axate pe dezvoltarea si distribuirea de produse software, si care doresc sa isi imbunatateasca eficienta si sa acumuleze cunostinte importante despre marketingul produselor de software.
BYTE MARKETING (www.marketingforum.ro) va avea loc in Bucuresti pe 26 – 27 octombrie, la Hotel Parc Best Western si va fi sustinut de ALINA ANTON. Cursul nu doreste initierea participantilor in activitatea de marketing, si nici nu doreste descrierea proceselor, tehnicilor si termenilor uzuali de marketing din cadrul unei firme, ci se axeaza in exclusivitate pe aplicarea tehnicilor si instrumentelor de marketing in domeniul software, tinandu-se cont de particularitatile acestui domeniu.
Trainingul are o durata de doua zile totalizand aproximativ 15 ore si cuprinde Prelegerile Trainerului si work-shop-uri. Pe parcursul trainingului participantii isi vor insusi cunostinte privind elementele specifice marketingului pentru produse software.
Traininerul 'Byte Marketing'este Alina ANTON - Regional Marketing Manager BitDefender
Alina ANTON este absolventa Facultatii de Relatii Economice Internationale, din cadrul ASE Bucuresti si apoi a cursurilor de Master in Managementul Proiectelor Internationale din cadrul aceleiasi facultati. Alina ANTON este Regional Marketing Manager BitDefender pe pietele din Africa de Sud si America Latina, anual organizand participarea la CeBIT Australia. Alina Anton si-a sedimentat cunostiintele dobandite prin experienta cumulada in cadrul companiei Softwin si prin confruntarea cu situatiile reale impuse de piata.
Tematica Trainingului “Byte Marketing”

Byte Marketing se concentreaza pe ceea ce inseamna marketing pentru aplicatii software, prin analizarea elementelor specifice acestui domeniu inovativ si in continua schimbare. Capitolele si workshopurile aferente se bazeaza pe cele patru componente esentiale ale marketingului:

Produsul
·Prin ce se deosebeste un software
·Caracteristicile relatiei producator de software - utilizator de software
·Intangibilitatea software-lui
·Relationalitatea software-lui
·Variabilitatea software-lui
·Perisabilitatea software-lui
·Imposibilitatea apropierii software-lui
·Clasificarea produselor software
·Clasificarea pietei de software
·Ciclul de viata al unui software: ideea, design-ul, dezvoltarea, lansarea, actualizarile, recesiunea.
Pretul
·Cele 5 elemente ale pretului unui software
·Modalitatile de plata pentru software
·Valoarea pentru utilizator obtinuta in schimbul platii
·Formarea si dinamica pretului produselor software
·Cum pot varia preturile pentru software
·Stabilirea obiectivelor
·Strategia de pret

Plasamentul
·Strategia de piata si rolul plasamentului software-ului
·Intelegerea comportamentului consumatorului

Promovarea
·Comunicarea promotionala a software-lui
·Comunicarea continua a software-lui
·Ce stimuleaza folosirea promotiilor si a reclamei?
·Stabilirea obiectivelor si strategia de promovare
·Lansarea software-ului in piata

Pozitionarea
·Dezvoltarea strategiei de pozitionare a software-lui in piata
·Administrarea portofoliului de software

Pachetul de Training contine:
Participarea la training, prelegerile si workshopurile trainerului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea in fiecare zi
BONUS: Cartea Cele 11 Legi Imuabile ale Internet Brandingului de Al Ries si Laura Reis
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
• Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
• Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
• Cum conferi interactivitate unui site?
• Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?


Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana. La aceasta taxa se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru inscrieri este 22 Octombrie 2007


Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.


Despre Picant Events SRL

BYTE Marketing este parte a proiectului PICANT - consultanta si traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazate pe simplitate si eficienta. Picant - Doar esentialul (www.picant.ro)
Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/software-ul-produs-sau-serviciu-byte-marketing-26-27-octombrie-2007