Platforma specializata Asistentmanager.yourcoo.ro ofera oportunitati de angajare in functia de Asistent Manager

BUCURESTI - 1 martie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, HR

Cursul de Asistent Manager oferit de yourCOO are la baza experienta vasta a trainer-ului in managementul operational si al resurselor umane. In plus, prin platforma asistentmanager.yourcoo.ro dam o mana de ajutor celor in cautarea unui loc de munca.

Asistentmanager.yourcoo.ro include două secțiuni distincte. Prima este dedicată persoanelor care doresc să participe la cursuri pentru a obține abilitățile și certificarea necesare pentru poziția de asistent manager, pe de-o parte și companiilor care doresc să investească în profesionalizarea persoanelor care ocupă deja poziția de asistent manager, pe de alta parte. Cea de a doua secțiune este un spațiu unde managerii care își caută asistent pot fi puşi în contact cu persoanele care doresc în mod special să devină asistent manageri.

Cursul de asistent manager este acreditat de CNFPA, iar în cele 30 de ore de instruire, viitorii asistent manageri capătă o viziune clară şi corectă a ceea ce înseamnă să fi asistent manager, înţeleg nevoile şi asteptările managerilor, își dezvoltă abilitățile de redactare a corespondenței comerciale, de gestionare a agendei managerului, și învață ce înseamnă acțiunile de reprezentare a unui manager. De asemenea, cursanților li se predau noțiuni de resurse umane și de relații publice specifice acestei meserii.

Platforma de recrutare se adresează persoanelor care își doresc în mod special să ocupe o poziție de asistent manager și care ne pot transmite CV-urile lor și profilul de companie căutat și managerilor care își caută un asistent și care ne pot trimite solicitările împreună cu cerințele specifice. Pe baza specificațiilor celor două părți yourCOO face recomandările necesare.

„Am creat această platformă după zece ani în care am ocupat poziții de conducere, din dorința de a forma asistent manageri calificați, care au abilități testate pentru a gestiona la un nivel profesionist cerințele unei astfel de poziții. Îmi doresc să creez un instrument util pentru managerii care vor asistenți calificaţi, o comunitate profesională atât în folosul angajaţilor, cât şi al angajatorilor”, declară Alice Tîrșea, fondator yourCOO și facilitator al cursului de Asistent Manager.

Despre yourCOO

Fondată în anul 2011, compania yourCOO oferă servicii de consultanţă în managementul operațional (creşterea satisfacției clientului ca urmare a creşterii calităţii produselor, serviciilor livrate, organizare internă, proceduri de lucru, securitatea operaţiunilor, optimizarea proceselor și a fluxurilor, reducerea de costuri, indicatori de performanță, performanță în resurse umane) şi training-uri on the job. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați www.yourcoo.ro.

Alice Tîrşea are o experienţă de mai bine de 10 ani în management, atât managementul resurselor umane cât și cel operațional. Alice Tîrşea a deținut poziții de conducere în compania G4S România: Manager de Resurse Umane, General Manager al Diviziei de Management al Numeralului (având în subordine aproximativ 4500 de angajați) și Vicepreședinte de Operațiuni. Alice a coordonat de-a lungul timpului nenumărate proiecte ce au vizat punerea în aplicare a diverselor schimbări organizatorice: comasări de divizii, restructurări ca urmare a diminuării volumului de activitate, centralizări, descentralizări, implementarea de soluții informatice de amploare, noi fluxurui și proceduri de lucru, etc. Cunoștințele și experiența sa acoperă arii de business relevante, precum: HR, operaţional, logistică, CRM, analiza financiară, achiziţii, juridic.



Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/publiconsulting-expert/platforma-specializata-asistentmanager-yourcoo-ro-ofera-oportunitati-de-angajare-in-functia-de-asistent-manager