...totul a inceput cu ciorba de burta

BUCURESTI - 16 iunie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

A urmat pata de carbuni, iar acum pata de KETCHUP… in noul spot “ DERO”...

“Ketchup” este cel de al treilea din seria spoturilor pe tema “DERO scoate cele mai frecvente 99 de pete”, dupa “Ciorba de burta” si “Mina de carbuni”. Intreaga comunicare se axeaza pe aceeasi idee creativa: ”Este bine sa ai un detergent care scoate cele mai frecvente 99 de pete, pentru ca nu stii niciodata cand poti da nas in nas cu una dintre ele”.

Daca in primele doua spoturi, rolul hazardului era jucat de o cisterna plina cu ciorba de burta sau de un bunic pierdut in mina de carbuni si adus inapoi de un postas mucalit, de data aceasta, este randul unei realitati cotidiene: blocul de locuinte-fagure, cu diversitatea lui si vecini cu diferite pasiuni.

Scenariul surprinde doua momente, aparent banale, din viata a doua familii vecine. Pe de o parte, scena in care o sotie a descoperit avantajele detergentului Dero, si sotul sau (un bricoler scrobit) care se pregateste sa fixeze un nou raft pe peretele din baie.
Dincolo de zid, vecinii se pregatesc de masa, iar pasiunea lor pentru tot ceea ce este legat de rosii, este materializata si printr-un recipient cu KETCHUP de marime XXL.
Sotul, plin de zel, trece cu masina de gaurit prin perete perforand recipientul care se goleste rapid, determinand astfel un deznodamant „condimentat” cu pete de ketchup. Uimirea indignata a vecinilor si zambetele ironice ale sotiei sale nu vor fi sterse usor, insa petele de pe hainele sale vor disparea fara urma… cu DERO!

Spotul se incheie, asa cum ne-am obisnuit, cu o alta promisiune: „Scoate si petele de Cola...”
„Ketchup” vine sa intareasca promisiunea DERO: „scoate cele mai frecvente 99 de pete” (ce explica intr-un mod inedit faptul ca detergentul „spala bine”).

Dero este in continuare lider absolut in preferintele romanilor (cota de piata: Mar-Apr’04=20,3%, Mar-Apr’05=25,7% , lider de piata in volum).

Despre QUAL-COM PR

Echipa Unilever : Alexandra Gatej (Business Unit Director), Frank Ceulemans (Marketing Manager), Oana Davidoglu (Brand Manager), Gabriel Predescu (Assistant Brand Manager)
Agentia de creatie: BBH Londra & Casa de Film: Saga Film

QUAL-COM PR
office@qual-comm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qual-com-pr/-totul-a-inceput-cu-ciorba-de-burta