Curs de SHOPPER MARKETING cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X). 6 noiembrie.

BUCURESTI - 25 septembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X: „De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.
Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper”.

Dorind sa reediteze succesul din sesiunea de primavara, cursul Shopper Marketing sustinut de Mona Opran se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Agenda:
• Cunoasterea shopperului si shopping cycle,
• Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare,
• Intelegerea magazinului prin ochii shopperului,
• Intersectarea intereselor retailer – producator – shopper,
• Studii de caz din afara si din Romania.

Este bine ca persoanele care participa la acest curs sa fi fost expusi experientei de comunicare la punctul de vazare, fie din perspectiva retailerului, a producatorului sau a publicitarului.

Data: 6 noiembrie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant


MONA OPAN, Managing Director Saatchi&SaatchiX Romania are o experienta de peste 10 ani in publicitate BTL. Dupa ce a condus departamentul de BTL al D’Arcy Romania (IMP) si a coordonat proiecte in 4 tari din Balcani a acceptat in 2004 provocarea de a crea un departament de BTL in Saatchi & Saatchi. In ianuarie 2006 a convins reteaua Saatchi & Saatchi X ca Romania este o tara cu multe oportunitati si investitia in Shopper Marketing nu va ramane nefructificata. Departamentul de BTL a devenit companie parte din grup, parte din reteaua Saatchi & Saatchi X.


***
Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:

ADVERTISING ADVANCED cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 23-24 oct.

UNCONVENTIONAL ADVERTISING cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 19 nov.

COMMUNICATION FOR MANAGERS cu Sorana & Andrei Savu (Premium Communication), 28 nov.

BRAND EQUITY IN BRANDING SERVICES cu Aneta Bogdan (Brandient), 30 nov.

MEDIA COMMUNICATION FOR ADVERTISERS cu Maria Tudor (ZenithMedia), 3 dec.

BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS cu Aneta Bogdan (Brandient), 6 dec.

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise (inclusiv prezentari video ale cursurilor): www.qualians.com


telefon: 031 105 31 31
fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/curs-de-shopper-marketing-cu-mona-opran-saatchi-saatchi-x-6-noiembrie-