E-commerce: Eficienta si profitabilitate in vanzarile online

Iasi - 20 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Firma de marketing si publicitate REM Brandt lanseaza categoria de servicii EERM (E-commerce Efficiency Research&Management) destinata imbunatatirii eficientei si profitabilitatii magazinelor online.

Luna Aprilie 2007 constituie pentru firma REM Brandt momentul lansarii unei noi categorii de servicii – EERM (E-commerce Efficiency Research&Management). Lansarea a avut loc din necesitatea existentei pe piata de e-commerce a serviciilor specilizate de consultanta in gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti online.

EERM – Customer Satisfaction vizeaza satisfactia clientului. Plecand de la impedimentul major in dezvoltarea magazinelor online - reticenta clientilor fata de cumparaturile pe internet, serviciul ofera solutii de fidelizare a clientilor actuali si de dezvoltare a portofoliului de clienti prin intermediul sistemului de recomandari (client advocacy).
EERM – Customer Satisfaction defineste indicatori specifici, evaluaza cu ajutorul lor gradul de satisfactie al clientilor actuali, identifica modalitatile de crestere a satisfactiei si urmareste rezultatele obtinute.

Serviciul EERM – Advertising Effect monitorizeaza si evalueaza rezultatele campaniilor de promovare si ale activitatilor de marketing. Indiferent de mediul de promovare utilizat, online sau offline, fiecare activitate de marketing implica investitii ce trebuie justificate prin rezultate.
EERM – Advertising Effect defineste indicatori, evalueaza cu ajutorul lor rezultatele campaniilor de promovare si permite comparararea acestora in timp. Totodata, evalueaza notorietatea si vizibilitatea site-ului, imaginea de care beneficiaza in cadrul pietei tinta, eficienta instrumentelor de promovare online si offline.

In derularea serviciilor EERM se utilizeaza informatii cu privire la atitudinile, motivatiile si perceptiile clientilor si informatii referitoare la comportamentul propriu-zis pe site. Cele doua categorii de servicii EERM (Customer Satisfaction si Advertising Effect) ofera in acest mod o analiza completa a modalitatilor de eficientizare a functionarii si de maximizare a profitabilitatii magazinelor online.


Despre REM BRANDT

REM Brandt ofera servicii de creare imagine (identitate verbala, identitate vizuala, web design, creatie publicitara) si realizare de studii de piata (evaluare de concept, comportamentul consumatorului, analiza pret/valoare, evaluare de imagine, pretestare publicitara).


Persoana de contact
Sinziana Spiridon - REM Brandt
Tel. 0728146176
E-mail sinziana.spiridon@rembrand.ro




office@rembrand.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rem-brandt/e-commerce-eficienta-si-profitabilitate-in-vanzarile-online