Studiul Navigator Benchmarking, in Romania prin Anti-Criza.ro

BUCURESTI - 18 februarie 2009

Comunicat tip General in Administratie Publica

Anti-Criza.ro anunta miercuri, 18 februarie 2009, demararea studiului international „Navigator Benchmarking“ in Romania, dezvoltat de Horváth & Partners pentru a oferi solutii de management al crizei aplicate la nevoile comunitatilor locale de afaceri.

Studiul  Navigator Benchmarking, in Romania prin Anti-Criza.ro

Toti cei care s-au intrebat deja daca „navigheaza“ in directia corecta, cum afecteaza criza afacerea lor, si, mai ales, cum ii afecteaza in comparatie cu competitorii lor, sunt invitati sa completeze chestionarul Navigator disponibil prin Anti-Criza.ro, pentru a afla raspunsurile.

Studiul se desfasoara in paralel in toate tarile unde Horváth & Partners sunt prezenti: Germania, Ungaria, Austria, Romania, Spania, Elvetia si Statele Unite ale Americii, urmand ca rezultatele globale sa fie prezentate in Romania in parteneriat exclusiv cu Anti-Criza.ro si Revista BIZ.

“Este foarte important ca managerii sa fie focusati in aceasta perioada pe o buna diagnoza a situatiei si pe solutiile potrivite, pentru a nu pierde ocazia unei perioade propice optimizarilor in compania pe care o conduc. In acest sens, companiile din Romania au acum oportunitatea, prin participarea la studiul Navigator dezvoltat de Horváth & Partners, sa verifice daca au luat in calcul toate optiunile pentru a trece cu bine prin aceasta perioada de criza. Dupa completarea online a chestionarului din studiul Navigator, compania va beneficia de benchmarking-ul cu alte firme din Romania, dar si de la nivel international.“ a explicat Kurt Weber, Managing Director Horváth & Partners Romania.

Chestionarul pe baza caruia are loc acest studiu este compus din intrebari cu raspunsuri multiple si este impartit in 2 etape. Prima se concentreaza pe evaluarea personala asupra situatiei de criza, in timp ce, a doua etapa contine evaluarea masurilor. Sunt necesare aproximativ 10-15 minute pentru completarea formularului pus la dispozitie de Anti-Criza.ro.

Toate companiile participante primesc din partea Horváth & Partners, in mod gratuit, un raspuns individual personalizat care contine urmatoarele rezultate: benchmark cu privire la evaluarea individuala, benchmark cu privire la presiunea asupra companiei de a acţiona, identificarea acelor masuri care sunt critice pentru companie, tinand cont de specificitatea industriei in care activeaza, identificarea si benchmark-ul masurilor asupra carora isi concentreaza atentia compania si concurentii ei.

„Etapele de evaluare a efectelor crizei asupra companiei in relatie cu concurenta dar mai ales, de identificare a directiilor in care ar putea fi afectata pe parcursul anului viitor, sunt cruciale pentru gasirea solutiilor de iesire din criza si de minimizare a efectelor ei. De aceea consideram ca Studiul Navigator este o unealta extrem de valoroasa, si suntem incantati ca il putem pune la dispozitia cititorilor Anti-Criza.ro, cu sprijinul Horváth & Partners“ a declarat Marta Usurelu, Redactor-Sef BizCity.

Participarea la studiu este gratuita, iar daca sunt necesare mai multe informatii despre completarea chestionarului, reprezentantii Horvath & Partners pot fi contactati la adresa bucharest@horvath-partners.com.

Despre Rockmedia Network

Anti-Criza.ro este un proiect Rockmedia Network dezvoltat sub brandul BizCity. Anti-Criza.ro a fost creat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale, solutii punctuale si adaptate la nevoile comunitatii de afaceri locale, precum si opinii si analize ale personalitatilor reprezentative pentru industriile din Romania, cu sprijinul companiilor de consultanta in afaceri: Deloitte, Horváth & Partners si PricewaterhouseCoopers Romania.

RockMedia Network a fost gandita ca platforma creativa pentru proiecte care au un potential deosebit de dezvoltare online. Infiintata la inceputul lui 2008, RockMedia are astazi o echipa de peste 50 de persoane dedicate inovatiei si evolutiei in mediul onlineul romanesc si peste 10 proiecte in curs de dezvoltare dintre care: www.ikonect.ro, www.a50.ro, www.bizcampus.ro, www.afloo.ro .

Horváth & Partners este o companie internationala de consultanta in management independenta cu mai mult de 400 de experti si o cifra totala de afaceri de 70 mil. Euro (in anul financiar 2007/08), cu sedii in Germania (Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, München si Stuttgart), dar si in Austria, Romania, Elvetia, Spania, Ungaria si USA. In plus, consultantii Horváth & Partners sunt disponibili oriunde în lume.

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati

Georgeta Teodorescu
Project Manager Anti-Criza.ro

georgeta@rockmedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rockmedia-network/studiul-navigator-benchmarking-in-romania-prin-anti-criza-ro