Mos Craciun da bere pe net

BUCURESTI - 9 noiembrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Pentru al doilea an consecutiv, United Romanian Bereprod Breweries (URBB) a desemnat Activision Marketing SRL drept compania care se ocupa cu dezvoltarea suportului online al campaniei Tuborg Christmas Brew - “Dai de baut, Mosule!”, care se desfasoara la nivel national in perioada 3 noiembrie – 31 decembrie 2007.

„Promotia clientului nostru consta in a oferi baxuri de bere Tuborg Christmas Brew prin tragere la sorti celor care compun eCarduri pe site-ul www.tuborg.ro. Internetul este astfel centrul activitatii sale de marketing si numarul 1 ca si canal de media care sa comunice tot conceptul dezvoltat in jurul marcii pentru acest sezon. Principala noastra strategie in realizarea acestui proiect de Internet au fost crearea unui website care sa reflecte clar spiritul de Sarbatoare al Tuborg Christmas Brew, sa aduca vizitatorul intr-o stare cat mai placuta asociata cu momentele de Craciun, sa descopere un site cat mai atractiv si mai inovator de care sa duca vorba mai departe, si sa se poata implica in continutul sau.” , declara Dan Geagan, Executive Manager, Activision Marketing – the Interactive Agency.

Si scopul a fost atins! Sunt peste 400 de mesaje venite de pe site, toate confirma ca vizitatorii regasesc berea lor preferata pe Internet la un nivel foarte bine realizat si ca Tuborg Christmas Brew reuseste sa aduca o nemaipomenita stare de Sarbatoare deja in sufletele lor.

Pe toata durata ofertei promotionale a acestei beri, creata special pentru sarbatorile de iarna, mai ales site-ul www.tuborg.ro imbraca haine speciale, de sarbatoare, realizate de catre cea mai buna agentie interactiva de Internet din industria FMCG romaneasca – Activision Marketing. Site-ul este realizat utilizand cele mai noi tehnologii disponibile la nivel mondial.

Dezvoltarea proiectului de Internet a presupus un suport tehnologic important, pentru integrarea componentei interactive la un nivel tehnic superior. In acest sens, a fost elaborat un artwork special pentru campania online si s-au folosit tehnologii de ultima generatie (management avansat de baze de date pe platforma MySQL, dezvoltare de software interactiv folosind tehnologiile HTML, PHP, JavaScript, ActionScript & Flash). Toate acestea au dus la cresterea nivelului de interactivitate a vizitatorului cu site-ul si la cresterea timpului petrecut pe site. Intreaga parte de creatie si dezvoltare online a fost asigurata de echipa Activision Marketing.

Ca un element absolut de inovare prezent pe site, se remarca posibilitatea de a-ti crea propria felicitare virtuala („e-card”), folosind elemente grafice, audio & text predefinite. In urma salvarii propriului ecard si a completarii corecte a formularului cu datele de contact, vizitatorul participa la promotia Tuborg Christmas Brew, conform careia se acorda 3 premii zilnice constand fiecare in cate un bax de bere de cate 24 de doze de bere Tuborg.

Lansat pe 2 Noiembrie 2007, la ora 20:00, cand tocmai incepea si petrecerea de lansare a Tuborg Christmas Brew, site-ul deja cunoaste un succes important in mediul Internet. Traficul a ajuns inca din prima zi la 1000 de vizite unice, si a continuat sa creasca zi de zi. Principala atractie este concursul, unde deja sunt inscrise azi peste 1000 de eCarduri, si numarul lor creste exponential, mai ales ca abia a inceput campania media si lumea incepe sa afle de promotie.

Alta sectiune importanta in site este Fun, unde aproape toti cei intrati pe site au ales sa dea click pentru a juca online.

Activision Marketing SRL este proaspata laureata a premiilor industriei online romanesti - Internetics 2007 (locul 1 la sectiunea Web Graphic – Site-uri – Produse de consum rapid, cu site-ul www.diamantelechio.ro).

Despre S.C Activision Marketing S.R.L

Activision Marketing SRL, the Interactive Agency, este o companie cu o vasta experienta in Internet. In decursul celor 3 ani de activitate a dezvoltat numeroase site-uri pentru industria FMCG, care s-au bucurat de un succes real in randul consumatorilor de Internet. In viitor, Activision Maketing SRL doreste sa acapareze o cota de piata mai mare, consolidandu-si totodata pozitia de promotor al inovatiei online.
Pentru mai multe detalii, contactati:
Dan Geagan – Executive Manager
dan@activision.ro
Tel: 03171 00 222, 03171 00 333
Fax: 03171 01 234


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-activision-marketing-s-r-l/mos-craciun-da-bere-pe-net