E-mail Marketing MasterClass – 7 iulie 2010

BUCURESTI - 19 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Bucuresti, 7 iulie 2010

Conferinta se va desfasura la Hotel Novotel, Bucuresti, incepand cu ora 9.00 si isi propune sa aduca in fata audientei nu doar personalitati in domeniu, ci si o tematica de o reala necesitate in activitatea oricarei persoane ce utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze e-mail marketing.

E-mail Marketing MasterClass – 7 iulie 2010

Ce este e-mail marketingul? Care sunt secretele reusitei unei campanii de e-mail marketing? Care sunt pasii corecti in demararea unei campanii de e-mail marketing? Care sunt limitele legislative in ceea ce priveste e-mail marketingul si care este diferenta dintre e-mail marketing si spam? Raspunsurile la toate aceste intrebari va vor fi detaliate in cadrul conferintei E-mail Marketing MasterClass pe care Michael Leander o va sustine pe 7 iulie, la Bucuresti, alaturi de ceilalti invitati speciali.

Printre invitatii speciali se numara si Andrei Georgescu, Managing Partner - White Image care va vorbi despre insight-ul unei comunicari one-to-one eficiente. Un alt invitat special este Salvatore Massaro, Business Developer Manager pe Europa, Africa – Kodak care va discuta despre relatia dintre e-mail marketing si alte forme ale marketingul direct, iar ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) va fi prezenta prin 2 reprezentanti: Emilia Datcu si Nicoleta Rusu care vor dezbate despre protectia datelor cu caracter personal si despre legislatia cu privire la domeniul electronic.

Conform unui studiu efectuat de FEDMA (Federatia Europeana de Marketing Direct si Interactiv) asupra ultimelor trenduri ale e-mail marketingului in Europa, s-a constatat ca peste 60% dintre companii considera e-mail marketingul ca o strategie foarte importanta in afacerile lor, iar 66% dintre companiile din Europa intentioneaza sa-si sporeasca investitiile pentru e-mail marketing in 2010. Mai mult de jumatate dintre acestea isi indreapta atentia catre campanii de tip B2B.

In concluzie, e-mail marketingul reprezinta un domeniu in plina ascensiune, cu reale rezultate favorabile pentru nenumarate companii din lume ce il utilizeaza corect, chiar si in aceasta perioada de stagnare si uneori regresie economica. Michael Leander va demonstra ca e-mail marketingul reprezinta calea cea mai potrivita in succesul unei organizatii si, mai ales, va arata cum.


Pentru detalii suplimentare despre conferinta E-mail Marketing MasterClass, accesati http://www.email-seminar.com/

Despre SC Inter Contact Group SRL

Acest eveniment nu ar fi putut fi posibil fara sprijinul sponsorilor nostri: Kodak, White Image, Novotel, Primatehnic, precum si a partenerilor: Money.ro, Ziare.ro, WerPR.ro, Smart FM, HotNews.ro, Revista Romana de Marketing, Comunicatedepresa.ro, Market Watch, Wall-Street.ro, 9am.ro, Markmedia.ro, IAA.ro, 3ner.ro, Sapte Seri, Studentie.ro, HR-Romania.ro, Business-Edu.ro, Meteor Business, Publica.

Vera Purdel – Event Manager
Inter Contact Group
Tel.: 021.203.47.48
Mobil: 0766.33.14.08
Fax: 031.816.39.27
http://www.email-seminar.com/


office@intercontactro.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-inter-contact-group-srl/e-mail-marketing-masterclass-7-iulie-2010