ONE DAY FOR CUSTOMER CARE

BUCURESTI - 16 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

ONE DAY FOR CUSTOMER CARE

Bucuresti – 09 Februarie 2008

Obiectivele cursului:
Imbunatatirea abilitatiilor de comunicare
Oferirea de alternative in aplanarea conflictelor
Dezvoltarea gandirii proactive

Agenda cursului Customer Care:
1.Ce este Customer Care
2.De ce Customer Care?
3.Cum obtinem aprecierile clientilor - tipuri de reclamatii
4.Tipuri de intrebari folosite pentru intelegerea nevoilor clientului
5.Ascultarea eficienta – tipuri de clienti
6.Atitudinea Customer Care
7. Preluarea de feedback de la client
8. Prevenirea reclamatiilor
9. Acordarea de feeback clientilor interni
10.Top 10 asa Da, asa NU

Categoria vizata: Acest training se adreseaza tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi


Data: 09 Februarie
Locatia: str Halmeu, Nr. 12, sector 2, Bucuresti
Tarif: 50 Ron
Trainer: Diana Stefanescu


Sambata 09 februarie
- 09.30 - 11:30 - program de training
- 11:30 - 11:45 - coffee break
- 11:45 - 13:30 - program de training
- 13:30 - 14:30 - pauza
- 14:30 - 17:00 - program de training
- 17:00 – 17:15 – feedback


Taxa de participare include:

* activitatea de training;
* materialele de lucru;
* certificat de participare pentru fiecare participant;
* un coffee-break



Despre SC NAVIGATOR CONSULT SRL

Navigator Consult este o prezenta in coaching si training din 2003, cu programe livrate cu succes in industrii ca telecom, automobile, financiar-bancar si bunuri de larg consum. Modul de lucru aduce noutate prin implicarea participantilor si dezbaterea unor teme ancorate in realitatile mediului de afaceri local.
Navigator Consult va sprijina in indeplinirea telurilor profesionale si a aspiratiilor personale si in realizarea strategiilor de lucru pe cai profitabile intr-un mediu deschis, motivant si cu entuziasm.


Diana vine cu o experienta directa in relatiile cu clientii dobandita in companii de servicii si este interesata sa impartaseasca experienta si ideile cu aplicabilitate imediata.
Ca trainer este deschisa sa lucreze cu participantii in directia imbunatatirii abilitatilor de lucru si relationare a acestora. Interesele sale sunt in zone ca relatii cu clientii, vanzari, management.

Va invitam la acest curs deoarece, infomatile si experientele impartasite vor fi de real interes si va vor ajuta in activitatea dumneavoastra zilnica.

Pentru inscrieri si detalii suplimentare va stam cu placere la dispozitie.
Telefon: 0724. 072. 764

office@navigatorconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-navigator-consult-srl/one-day-for-customer-care