Noul SMARTfinancial, portal de business cu 10 sub-branduri specializate

BUCURESTI - 21 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia de media SMART press a anunţat lansarea unei noi variante a portalului de business www.SMARTfinancial.ro, într-o formulă inedită pe piaţa de new-media. Conceptul presupune în prim-plan brandul SMARTfinancial, ca ziar financiar exclusiv electronic, susţinut de 10 sub-branduri specializate, care grupează ştirile pe domenii de activitate din mediul de afaceri. Practic, zece micro-site-uri sunt integrate alături de SMARTfinancial, printre acestea fiind si SMARTbank.ro, dezvoltat în trecut în mod autonom. SMARTfinancial încearcă să promoveze un concept de presă pozitivă, în care succesul merită cel puţin la fel de multă atenţie ca şi eşecul.

Pe lângă noua structură şi noul design, SMARTfinancial.ro propune şi rubrici exclusive prin care sunt promovate persoane din mediul de afaceri (Omul din Business), publicitate (Omul din Publicitate), PR (Omul din PR) şi mass-media (Omul din Media). În fiecare săptămână, câte o persoană răspunde la întrebări standard, cu accent pe succesul personal în plan profesional, dar şi teme specifice domeniilor respective de activitate. În plus, alte rubrici precum Interviul Săptămânii, Franciza Săptămânii, Business Smart, Produsul Bancar, Evenimentul Săptămânii şi Asigurarea Săptămânii se doresc a întregi gama de articole din categoriile clasice.

SMARTfinancial.ro este astfel susţinut de 10 sub-branduri, în domeniile Bănci & Asigurări (SMARTbank.ro), IT&C (SMARTfuture.ro), Real Estate (SMARTestate.ro), Resurse Umane (SMARTwork.ro), Auto (SMARTauto.ro), Publicitate, PR si Marketing (SMARTpromo.ro), Piaţă de Capital (SMARTbroker.ro), Turism (SMARTtourist.ro), Mass-Media (SMARTinfo.ro) şi HoReCa (SMARThoreca.ro).

'Noua structură înseamnă consolidare pentru SMARTfinancial, reunind toate categoriile de ştiri într-un portal de business complex, care oferă însă şi posibilitatea urmăririi ştirilor direct pe domeniile de interes. Mai departe, căutăm să dezvoltăm tot mai mult calitatea si cantitatea ştirilor, mizând în mod accentuat pe articole exclusive, dincolo de cele bazate pe comunicate de presă şi pe ştiri de agenţie. Avem în dezvoltare o reţea de colaboratori specialişti din mediul de afaceri, parteneri care vor oferi cititorilor content specializat pe domeniile lor de activitate', a explicat Răzvan Iancu, Project Manager SMART press.

SMARTfinancial va începe şi o campanie de promovare completă. 'Ca şi până acum, vrem să promovăm brandul SMARTfinancial în mediul de afaceri, căutând să aducem exact targetul business, şi nu mizăm doar pe creşterea numărului de vizitatori. Campania actuală de promovare, care se va derula pe întreg anul 2007, va include marketing direct, promovare la evenimente importante de afaceri din Bucureşti şi din marile oraşe din ţară, publicitate în reviste de business (inclusiv nişe precum FMCG, HoReCa, agricultură) şi chiar în lifturi în centre de afaceri şi în sectorul rezidenţial. Evident, nu vom ignora nici promovarea online'.

Despre SC Smart Press SRL

Noul SMARTfinancial este un produs new-media al SMART press, dezvoltat cu soluţii tehnice realizate de compania DOW MEDIA - Timişoara. SMART press a anunţat şi intensificarea colaborării cu ARBOmedia, colaborare care a devenit tot mai productivă. Regia de publicitate reprezintă SMARTfinancial.ro în regim de exclusivitate pentru spaţiul publicitar, oferind atât soluţii clasice, cât şi publicitate contextuală.

Printre clienţii SMARTfinancial.ro din ultimele luni se numără OTP Bank, Zapp, Volvo, Mercedes-Benz, BCR, Euro Credit Bank, Ultra Pro, Euro Telecom, Imobiliara SRL, Accor Services, Titan Garden, CODECS, IEDC, Neoset, Romstal, Maguay, Lasting, Transart, AGER Solutions si alte branduri importante. SMART press îşi va dezvolta gama de servicii online, cu accent pe sectorul online media.
www.SMARTfinancial.ro
office@smartpress.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-smart-press-srl/noul-smartfinancial-portal-de-business-cu-10-sub-branduri-specializate